avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 913 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
iuli_c a scris:

cauza ilicita sau imorala atrage

a.anularea contractului,cu exceptia situatiei in care contractul a fost gresit calificat si poate produce alte efecte juridice
b.nulitatea absoluta a contractului daca este comuna
c.nulitatea absoluta a contractului ,chiar daca cealalta parte nu a cunoscut-o (cauza ilicita/imorala) si nici nu trebuia sa o cunoasca

Cred ca doar a. Cred.
nu-s sigura la niciuna, de fapt.
Nicoleeta a scris:

catalin1980 a scris:

madalinaflo a scris:

amanarea aplicarii pedepsei nu se poate dispune niciodata cu privire la:
a.o pedeapsa principala pe langa care s-a stabilit pedeapsa complementara a degradarii militare
b.pedeapsa amenzii pt care s-a dispus executarea prin munca nerenumerata in folosul comunitatii
c.o pers care a mai fost anterior condamnata pt o infractiune din culpa

B

raspund aici de ce B, ca sa nu se ocupe o pagina.