avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 919 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Conducerea sub influenta alcoolului cu o alcoolemie de ...
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Conducerea sub influenta alcoolului cu o alcoolemie de peste 0.8

Buna ziua! Am facut o prostie cat mine de mare pe data de 05.03.2014 #-o. Am condus sub influenta alcoolului. Mentionez ca in aparatul etilotest mi-a iesit 0.99g/l. Dupa ce am suflat in aparatul etilotest, am fost sa mi se recolteze probele biologice, la care inca nu am aflat rezultatul. Cum as putea sa aflu rezultatul acestor probe? Exista vreo sansa sa-mi recuperez permisul fara ca acesta sa-mi fie anulat??? Mentionez ca aveam categoriile: A, B, C, E si nu am antecedente! am 20 de ani si sunt student, daca ar putea ajuta la ceva! As vrea sa stiu daca dupa noul cod penal as avea sanse sa nu-mi anuleze permisul! Va rog ajutati-ma!!! Nu stiu cum se procedeaza pt ca inca nu am vb cu nicio persoana specializata in acest domeniu! Va Multumesc!!!!!!!
Am inteles! Un sfat prin care sa pot grabi procesul imi puteti da ??? am inteles ca dureaza cam mult pana se da o hotarare in astfel de cazuri sau pana ajunge dosarul. Va multumesc!
Nu pot sa aflu cine o sa ma judece pana la data in care o sa aiba loc procesul???
hotzu a scris:

Nu pot sa aflu cine o sa ma judece pana la data in care o sa aiba loc procesul???

Dosarul se distribuie aleatoriu in momentul in care ajunge la instanta, nu puteti afla cine va judeca, de altfel nu vad relevanta acestei intrebari si cu ce va ajuta.
Permisul de conducere va fi anulat.

Aveţi posibilitatea să redobândiţi dreptul de a conduce autovehicule, respectiv să obţineţi un nou permis de conducere.