avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 954 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Conducerea sub influenta alcoolului cu o alcoolemie de ...
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Conducerea sub influenta alcoolului cu o alcoolemie de peste 0.8

Buna ziua! Am facut o prostie cat mine de mare pe data de 05.03.2014 #-o. Am condus sub influenta alcoolului. Mentionez ca in aparatul etilotest mi-a iesit 0.99g/l. Dupa ce am suflat in aparatul etilotest, am fost sa mi se recolteze probele biologice, la care inca nu am aflat rezultatul. Cum as putea sa aflu rezultatul acestor probe? Exista vreo sansa sa-mi recuperez permisul fara ca acesta sa-mi fie anulat??? Mentionez ca aveam categoriile: A, B, C, E si nu am antecedente! am 20 de ani si sunt student, daca ar putea ajuta la ceva! As vrea sa stiu daca dupa noul cod penal as avea sanse sa nu-mi anuleze permisul! Va rog ajutati-ma!!! Nu stiu cum se procedeaza pt ca inca nu am vb cu nicio persoana specializata in acest domeniu! Va Multumesc!!!!!!!
Nu mai visa cai verzi pe pereti!
Iti spun din experienta !La aproape 1.8 la mie cit o sa ai sigur .pa permis pa mai stiu eu ce !
Tu bucura-te sa nu faci puscarie cu executare ,nu te mai gindii la permis!Si nu mai intinde procesele ,ca iei din timpul tau !daca scapi cu suspendare dupa un an poti da din nou de permis !
Sti ce se mai poate face-cere prin avocat calcul retroactiv la alcoolemie ,contesta probele biologice ca nu ai semnat sau nu ai pus tu degetul pe sigiliu si tertipuri din astea !
Dar te lungesti
Oricum permisul o sa ti-l anuleze !SIGUR
Sa scurtezi procesul ,te duci recunosti totul nu mai ceri nimic,spui ca ai gresit ,nu o sa se mai intimple si -asta este !
BAFTAAAAAAA
hotzu a scris:

Am facut o prostie cat mine de mare pe data de 05.03.2014 #-o. Am condus sub influenta alcoolului.