Acum ce dorim sa stim noi:
1. SRL_ul are nevoie de acordul vecinilor? ( nu uitati ca acel spatiu a fost scos din uzul comun tocmai pentru a fi inchiriat. si innaintea noastra l-a avut cineva inchiriat pentru depozitarea unor borcane de muraturi etc )
2. NU ERA de datoria asociatiei de locatari ca in momentul in care s-a incheiat contractul sa fie sigura ca nu vor exista probleme de acest fel?
3. In baza contractului existent SRL-ul a incheiat deja contracte de transport de la sediul existent catre spatiul inchiriat a 2 tronsoane de fibra optica pentru semnalul de tv si internet si pe care nu le putem rezilia. Am achitat si o taxa de conectare destul de mare.S-au investit bani in schimbarea usii, in montarea altor 2 fibre optice ...in total avem investiti si cntracte in executie estimate la cateva mii de euro.
4. Acum am fost instiintat ca tocmai au trimis prin posta solicitarea de reziliere a contractului. Inca nu stiu ce contine acea solicitare si nici in ce baza doresc aceasta reziliere.
5. PUTEM CONTINUA DESFASURAREA ACTIVITATII IN CONTINUARE ? daca nu DE CE?
~ final discuție ~