Buna ziua,
La un operator de telefonie mobila, inainte cu 60 de zile de expirarea contractului ai posibilitatea de a reinoi contractul beneficiand de unele facilitati. In cazul meu am achizitionat un telefon.
In expunerea mea apare urmatoarea problema: am reinoit contractul in data de 16.07.2014 si am achizitionat un telefon (destul de scump). Dupa aceasta data am plecat din tara, reintorcandu-ma dupa 8 zile. Dupa o zi de utilizare a telefonul am constatat ca acesta nu functioneaza conform, in sensul ca avea unele probleme legate de utilizarea camerei foto (un motiv pentru care l-am si cumparat). Cand am sosit in tara m-am dus cu telefonul la operatorul de unde l-am cumparat sa mi-l inlocuiasca (conform legii 449/2008 - in intelesul meu la art. 9), dar am fost refuzat pe motiv ca nu mai este valabil termenul de 30 de zile prevazut de lege. Drept urmare, am dus telefonul la service si acum, pe banii mei, vorbesc din "palma".
Intrebarea mea ar fi urmatoarea: as putea rezilia contractul de furnizare a serviciilor de telefonie mobila pe motiv ca eu cand am incheiat acest contract am avut in vedere beneficiu de a achizitiona un telefon (bun nu defect), bineinteles cu returnare produsului deoarece acesta este defect in service si eu nu am beneficiat de utilizarea lui decat partial?
Astept cu interes raspunsurile dumneavoastra!
Cu stima,
Un utilizator "parlit"!
De solicitat puteti solicita orice vreti, eu v-am explicat ca deocamdata o faceti degeaba pentru ca nu aveti un raspuns de la service, deci nu stiti inca daca e defecta si se poate repara sau e lipsa de conformitate a produsului. E diferenta mare intre cele doua notiuni.
In functie de raspunsul lor veti actiona mai departe.
:oops:
Va rog apasati pe Raspunde, nu pe Citeaza cand vreti sa postati un nou mesaj. Folositi Citeaza doar daca vreti sa va referiti la fragment/e din mesajul anterior. Multumesc.