Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua,
La data de 17.10.2011 am incheiat un contract de asigurare de viata cu acumulare cu compania Aegon Romania. Intermediarul acestui contract de asigurare a fost Banca Transilvania. La data semnarii ni s-a explicat, de catre reprezentantul Bancii, ca in termen de 36 de luni de la data semnarii contractului, exista posibilitatea efectuarii unei rascumparari, astfel incat am fi putut sa primim sumele care s-ar fi acumulat in cont, fara dobanzile aferente. Dupa aceasta perioada de 3 ani, am solicitat Aegon sa imi puna la dispozitie suma disponibila pentru retragere.
Se pare ca aceasta suma este de doar 1562,41 RON in conditiile in care Valorea rezervei totale este de 3207.47 RON prime depuse 3783 RON. Motivatia ar fi ca exista o taxa de rascumparare, care conform explicatiilor Aegon ar fi Taxa de rascumparare aferent an 4 asigurare 61.78% din rezerva initiala, 25% din rezerva de acumulare, 1% din rezerva de economisire.
Mentionez ca aceste valori nu se precizeaza in contractul initial nici in cererea de asigurare, nici in conditiile generale de asigurare aceste procente.
Am solicitat o rascumparare partiala (in valoarea de 50% din valoarea contului - asa cum se mentioneaza in contract) si mi-a fost comunicata suma de doar aprox 490 RON. Nicidecum aceasta suma nu reprezinta jumatate din valoarea contului.
In acelasi timp, in decizia ASF 21/2013 publicata in MO, Partea I nr. 89 din 12.02.2013, retrage autorizatia de functionare a SC Aegon Asigurari de Viata SA. La articolul 5 al deciziei se mentioneaza ca ar fi trebuit sa fim anuntati de mutarea portofoliului - Acest lucru nu s-a intamplat.
Am facut sesizare catre ANPC - mi s-a comunicat ca nu este de competenta lor.
Am facut sesizare catre ASF - mi s-a comunicat ca ei nu au nici o putere deoarece Aegon este reprezentata de firma mama din Polonia si ei nu pot actiona decat pe teritoriul Romaniei.
Am facut si o sesizare catre ASF din Polonia - nu am primit nici un raspuns pana acum dar nici nu ma astept la o solutionare favorabila.
Din punctul meu de vedere Aegon nu si-a respectat mai multe puncte din contract dar in acest moment intelegere din partea lor nu am iar regulatorii se pare ca nu au nici o putere.
Se poate merge in instanta pentru un astfel de caz ? Este cineva care a mai avut aceasta problema ? Care este procedura ?
BTRL si Aegon mana in mana, mi se pare o mica escrocherie. EU AM FOST INSPIRATA , AM RENUNTAT DUPA 2 LUNI, DAR TOT IMI VREAU BANII INAPOI. Produsul mi-a fost prezentat ca asigurare pentru un credit ipotecar,, care dupa 2 luni de analize a fost refuzat din cauza ca angajatorul era in insolventa KK. am facut sesizari la cele 2 inculpate si intentionez sa merg mai departe. Subscriu pentru actiune comuna.
Buna ziua! Subscriu la tot! Eu propun sa facem un grup pe wp pt ca este mult mai usor sa ne trimitem diverse informatii, poze la documente etc. Sunteti de acord?
Buna! Sunt in aceeași situați. Am contract doar de 2 luni , iar ce este scris in contract este total diferit fata de ce mi s-a spus la banca in momentul încheierii contractului. doresc sa fac parte din reclamanții acestor excroci financiari. Ncarmen1183@yahoo.com este adresa mea de mail. Multumesc!