avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1052 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Terminare studii facultate privata - dezavantaj la ...
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Terminare studii facultate privata - dezavantaj la angajare?

Salutare!

Am o mica dilema..de fapt, e destul de mare...:)

Am 22 de ani, sunt absolvent al unei facultati de stat, urmez un masterat la ASE si sunt student in anul 3 al Facultatii de Drept din cadrul universitatii Titu Maiorescu.
As vrea sa incerc sa ma angajez intr-o casa de avocatura, dar am auzit ca absolventii facultatilor particulare sunt discriminati....ca a termina o facultate particulara inseamna un mare "minus" in ochii angajatorilor.. Asa este? Eu m-am mai uitat pe site-urile marilor societati de avocatura de business (gen bostina, tuca, musat etc) si am vazut ca sunt destul de multi licentiati ai universitatilor particulare angajati in cadrul acestora. Acum nu stiu ce sa cred, deoarece mi-am imaginat mereu ca la angajare vei fi testat, fara a se tine cont de entitatea absolvita..


Poate ma puteti ajuta cu un raspuns

Cu stima,
A.
Multumiri celor care mi-au raspuns..