Buna ziua,
Va expun urmatoare situatie.
In urma Adunarii Generale a Asociatiei de Proprietari s-a schimbat toata conducerea:presedinte,cenzor(si-a dat demisia),membrii comitetului ex.S-a hotarat in cadrul Adunarii Generale efectuarea unei expertize contabile pe anii 2012,2013 si 2014.S-a luat legatura cu un expert contabil,s-a stabilit onorariul (2000 lei) urmand ca de pe data de 27.04.2015 sa se apuce de treaba.Acum problema:veavand cenzor ,presedintele nou ales a venit cu propunerea ca expertul contabil sa fie angat ca cenzor al Asociatiei de Proprietari,urmand ca in sedinta de comitet sa se faca propunerea si angajarea cu contract de mandat. E POSIBIL ACEST LUCRU ? Sau ar fi mai bine ca prima data sa efectueze experiza contabila ( din estimarea expertului ar dura 2 saptamani) urmand ca dupa aia sa-i facem contract de mandat ca cenzor ?
Revin cu citatul:
"In conformitate cu dispozitiile legale in vigoare,cu reglementarile profesionale,legea drepturilor de autor si legea conexa,prezentul raport de expertiza este destinat membrilor asociatiei de proprietari nr....din.........(in calitate de beneficiar al prezentei lucrari de expertiza contabila extrajudiciara) si NU POATE FI UTILIZATA nici in tot si nici in parte fara acordul scris al semnatarului (autorului) ei."
....dispozitii legale in vigoare,cu reglementarile profesionale...legea drepturilor autor !!!!!
Inteleg de la dumneavoastra ca asa ati stabilit prin contract cu expertul. #-o
Eu am inteles ce scrie expertul in incheierea acelui raport. Dar nu ati raspuns daca asa ati stabilit cu el atunci cand ati incheiat contractul, acel contract prin care expertul s-a angajat sa faca expertiza...
Si atunci cand apelati la un avocat se incheie un contract si in acesta se scrie ce anume trebuie sa faca, drepturile...
Iar faptul ca acest expert a scris ca "expertiza este destinat membrilor asociatiei de proprietari" este corect iar asociatia se poate folosi de aceasta expertiza pentru ca altfel nu are sens.
Chemati-l sa refaca acea pagina din care sa scoata mentiunea ca expertiza nu poate fi utilizata fara acordul scris al lui. Ori sa scrie ca "asociatia are dreotul sa se foloseasca de acea expertiza" daca vrea.
Iar daca nu revine asupra formularii, sesizati CECCAR.
In mod normal expertiza precizeaza in preambul care este misiunea ei.
Ea va fi folosita strict pentru acea misiune.
Referirea la Legea drepturilor de autor este cam fortata: persoana respectiva v-a vandut un servicu si dumneavoastra il puteti utiliza pentru scopul pentru care a fost emis.
Ar fi interesant daca ati afla la ce interdictii se gandeste acel expert?
Cenzor neautorizat
tomasso
Pe parcursul a mai bine 3 ani in asociatia de proprietari a incheiat un contract civil de prestari servicii cu o persoana nemembra a asociatiei pentru ... (vezi toată discuția)