Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua. Am urmatorul caz.
La un an si jumatate de la cumpararea unui telefon acesta a fost trimis pentru prima data in service. S-a constatat placa de baza defecta si au decis sa inlocuiasca produsul. M-au sunat si au spus ca il vor inlocui, dar cu alt model (putin mai superior). Acum problema mea este: daca imi dau alt model nu ar trebui sa imi dea o noua garantie penrtu 2 ani? Totusi este un alt aparat.
Daca nu vor asa atunci eu doresc sa imi restituie contravaloarea, imi cumpar eu telefonul respectiv si beneficiez de doi ani garantie.
Cum ii pot obliga sa imi dea banii inapoi si sa nu accept celalat model. Si daca ar putea sa il inlocuiasca cu acelasi model mai pot cere banii?
Am fost aseara la magazin cu "documentatia pregatita" si am cerut sa mi se dea banii inapoi. Au citit tot ce le-am dat si au spus ca in maxim 5 zile ma vor chema sa imi dea banii.
Daca voi mai intampina probleme am sa revin.
O zi buna!
Garantie telefon mobil
tdr-
Buna ziua,
am un telefon mobil(in garantie) care se tot strica
are trei reparatii
nu sunt sigur dar am inteles ca dupa 3 reparatii ai dreptul sa ceri banii ... (vezi toată discuția)