avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 963 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Garantia unei huse
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Garantia unei huse

Buna ziua, am avut problema cu o clienta care a venit, a porbat o husa , a fost incantata de ea, a cumparato si a plecat, dupa aproximativ 4-5 ore sa intors un domn, cu telefonul Doamnei si cu husa, sa imi explice ca nu e buna husa, ca nu protejeaza, ca e prea larga. I-am expicat despre husa, i-am zis de ce sta asa si i-am oferit alta husa noua in schimb, a pus-o si pe aia, nu ca e la fel si nu-i mai place, i-am zis sa isi aleaga oricare alta husa, nu ca nu vrea nimic, vrea bani inapoi, si a uramt circ si scandal pt ca eu am zis ca nu ii dau bani inapoi doar pt ca acum nu ii mai place husa, dupa ce i-am explicat despre husa aia jumatate de ora, a probato, a folosito si acum vrea bani inapoi, si m-a ameninta cu Protectia Consumatorului. Intre timp l-am sunat pe sefu si el a zis sa sune unde vrea, ca nu-i dam bani inapoi!
Eu vreau sa stiu daca chear sunt obligata in conditile astea sa ii dau bani inapoi? (precizez inca o data ca husa nu era defecta si i-am oferit oricum alta husa la schimb)
Si pentru 25 de lei a meritat sa va urle clientul si sa faca circ?
As fi inteles respingerea solicitarii cumparatorului daca pretul era peste 100 de lei dar pentru 25 de lei ...
Daca eram administratorul firmei i-as fi dat banii pe loc cumparatorului dar aici nu discutam cum ar trebui procedat sau cum ar trebui ca relatia vanzator-cumparator sa fie benefica ambelor parti.
Exagerati cu imbracatul hainei si apoi revenirea clientului in magazin cu haina pe el.
Legiferarea returnarii banilor numai pentru mediu online nu presupune ca trebuie sa se aplice numai in aceste conditii.


Ultima modificare: Luni, 27 Iulie 2015
cyan, moderator
De ce exagerez? sunt si haine cu 25 de lei, husa a fost probata, purtata si adusa inapoi pe telefon, exact ca si in exemplul meu cu haina, care e difernta intre o haina si o husa? nu tot tva platim pt ea, nu tot noi trebuie sa facem acte de retur, nu tot noi trebuie sa facem o mie de proceduri de recuperare a tva-ul de pe bonul emis? bineinteles ca e usor din exterior fara sa stim sa acuzam, ca doar "clientu nostru stapanu nostru", si da daca legea nu ma obliga nu iti returnez bani! Multumesc inca o data pt raspunsuri si parei, o zi buna!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Returnare produs comandat online dacmo dacmo Pe 18 februarie am achizitionat o casca moto, prin comanda online. Casca a sosit 1 saptamana mai tarziu dar masura nu se potrivea. Casca a fost schimbata cu o ... (vezi toată discuția)
Garantie ionutpop31 ionutpop31 In cazul unui produs electronic cu probleme (memorie DDR calculator), care este in garantie 2 ani, trimis in service, produs care din pacate nu mai este in ... (vezi toată discuția)
Returnare produs comandat online in termen de 10 zile fuzzydoe fuzzydoe Buna ziua, Am comandat un produs online de la un magazin de electronice, cu ocazia faimoasei \\"Black Friday\\". Produsul a ajuns in posesia mea cu o ... (vezi toată discuția)