Buna ziua, am avut problema cu o clienta care a venit, a porbat o husa , a fost incantata de ea, a cumparato si a plecat, dupa aproximativ 4-5 ore sa intors un domn, cu telefonul Doamnei si cu husa, sa imi explice ca nu e buna husa, ca nu protejeaza, ca e prea larga. I-am expicat despre husa, i-am zis de ce sta asa si i-am oferit alta husa noua in schimb, a pus-o si pe aia, nu ca e la fel si nu-i mai place, i-am zis sa isi aleaga oricare alta husa, nu ca nu vrea nimic, vrea bani inapoi, si a uramt circ si scandal pt ca eu am zis ca nu ii dau bani inapoi doar pt ca acum nu ii mai place husa, dupa ce i-am explicat despre husa aia jumatate de ora, a probato, a folosito si acum vrea bani inapoi, si m-a ameninta cu Protectia Consumatorului. Intre timp l-am sunat pe sefu si el a zis sa sune unde vrea, ca nu-i dam bani inapoi!
Eu vreau sa stiu daca chear sunt obligata in conditile astea sa ii dau bani inapoi? (precizez inca o data ca husa nu era defecta si i-am oferit oricum alta husa la schimb)