Marți, 4 martie, are loc evenimentul: Politica privind prevenirea hărțuirii la locul de muncă - De la concept la implementare practică. Participă →
Imi cer scuze daca nu am fost explicita de la bun inceput. Situatia este aceasta: un cadru militar trecut in rezerva prin demisie ne solicita sa-i comunicam veniturile, sporurile si alte drepturi de natura salariala pe care le-a castigat in perioada cat a fost angajat al MApN pentru a fi inscrise in carnetul de munca! Aici intervine problema: suntem obligati, ca unitate militara, sa-i comunicam cele solicitate, in vederea inscrierii acestora in carnetul de munca?
Cunosc faptul ca sistemul militar are evidenta muncii inregistrata separat si diferit fata de sistemul civil, si tocmai de aceea ma gandesc ca perioada cat persoana respectiva a activat ca si cadru militar in MApN, si mai ales veniturile pe care le-a castigat, nu ar avea de ce sa fie inregistrate in carnetul de munca pe care il completeaza societatea comerciala unde solicitantul lucreaza acum (mentionez ca solicitantul nu a mai avut vreodata carnet de munca, acesta fiindu-i eliberat si completat pt prima oara acum, de catre societatea comerciala unde s-a angajat).
Autoritatile si institutiile publice sesizate au obligatia sa comunice petitionarului, in termen de 30 de zile de la data inregistrarii petitiei, raspunsul, indiferent daca solutia este favorabila sau nefavorabila.