avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 940 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... PFA+CONVENTIE
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

PFA+CONVENTIE

Sunt PFA pe administrare imobile/asociatii de proprietari. Pentru administrare si caserie am contract (PFA cu Asociatia). Pentru contabilitate pot incheia contract conventie civila(sunt angajata la o SC cu contract de munca) pe numele meu ca persoana fizica? Mentionez ca lucrez pe un soft specific asociatiilor si practic acesta scoate toate situatiile contabile. Multumesc!
Cel mai recent răspuns: eugarizan , utilizator 15:23, 22 Octombrie 2015
dida5801 a scris:
Ok, dar Serviciul de relatii cu As. de proprietari spune ca Nu,motivand ca..

I-am spus unui prieten care bea regulat palinca dar are aceeasi suferinta ca si mine, ca nu are voie sa bea tarie, ca asa mi-a spus doctorul cand l-am intrebat.
- Pai asa iti trebuie daca l-ai intrebat, imi replica amicul.

De ce puneti asemenea intrebari la Serviciul asociatii? Rugati-i sa va ajute cand aveti un necaz, o problema in asociatie si nu asemenea probleme care sunt usor de rezolvat la nivelul asociatiei. Daca cei din comitet, presedintele, cenzorul, va agreaza, va intocmeste fisa postului cu 7 activitati, iar dumneavoastra le acceptati, atunci le faceti, le indepliniti si toata lumea e multumita.
Daca nu faceti fata, daca aveti necazuri cu cei din conducere pe aceasta tema, nu mai conteaza cum interpretam noi sau cei din serviciul asociatii si trebuie sa ajungeti la intelegere cu cei din conducerea asociatiei.
Nimeni din afara asociatiei nu va veni sa va sanctioneze pentru ca indepliniti toate atributinile administratorului atat timp cat le indepliniti corect.
Multumesc pentru aluzie D-nule Adriantot(m-am amuzat), dar aceasta intrebare(dilema) a survenit in urma unei interpeleri de catre un inspector de la Serviciul sus mentionat cand am fost intrebata daca eu indeplinesc toate cele 3 functii(administrator, casier si contabil) si am zis da, deoarece softul face automat toate situatiile contabile.A replicat ca o sa discute cu presedintele pentru a rezolva ori casierul ori contabilul. Deci?#-o
Am vazut toate combinatiile asa cum au fost aratate de dna Elga pentru acoperirea celor 3 activitati ale administrarii de catre una sau mai multe persoane.Intrebare suplimentara: in care dintre variantele prezentate persoanele in functie trebuie sa detina atestat de administrator imobile acordat de primarie?
As zice ca in variantele in care se ocupa de contabilitate pentru ca in aceasta activitate trebuie sa cunoasca legislatia in vigoare si procedurile.
Si eu sunt de acord cu D-na Elga50, dar pentru obtinerea atestatului nu exista o cerinta expresa in acest sens si doar minim studii medii si cunoasterea legislatiei in domeniu L230 SI HG1588.... Deci pentru cumularea celor 3 functii pe langa atestatul de administrator ar trebui ca profesia sa fie de contabil economist si daca s-ar putea si ceva cunostinte de drept civil.

Alte discuții în legătură

Contabilitate la asociatii de proprietari Mirela Cristea Mirela Cristea Pot angaja in calitate de presedinte , pe baza de contract prestari servicii, un contabil autorizat ( PFA ) pentru evidenta contabila a asociatiei de ... (vezi toată discuția)
Contabilul nu poate fi casier? teo30967 teo30967 intr-o asociatie de proprietari contabilul nu poate avea si functia de casier? eu stiu ca cei doi sunt salariati, activitatea contabilului e verificata de un ... (vezi toată discuția)
Contabil sau administrator la o asociatie de proprietari? Amalya29 Amalya29 Buna ziua, pentru o asociatie de proprietari cu 30 de apartamente, avem un presedinte al asociatiei de proprietari, un cenzor si un expert contabil (printr-un ... (vezi toată discuția)