avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 878 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensie alimentara
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensie alimentara

Buna ziua,

Sunt student in anul 2 la Universitatea Politehnica Bucuresti , parintii mei au divortat si tatal meu nu ma mai sustine financiar . Mama mea , a fost la tribunal pentru pensia alimentara si procesul nostru va fi peste 3 zile . Tatal meu este pensionat pe caz de boala , si are o pensie de aproximativ 1100 lei .
Care credeti ca va fi verdictul acestui proces? Este obligat sa imi dea pensie alimentara atata timp cat sunt student la zi , nu ? Ideea este , ca , datorita faptului ca ne descurcam destul de greu momentan , am optat pentru a nu avea avocat din oficiu .
Imi puteti da un exemplu , cat de cat oficial , a ceea ce va trebui sa spun in fata instantei ?

Multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: ContSters379576 , utilizator 16:16, 16 Februarie 2016
Veți primi o obligație de întreținere în valoare de maxim 275 lei lunar.
Faptul că ar avea sau nu bani la bancă, îl privește numai pe el personal, și nu este obligat să împuternicească pe nimeni.
Ultima modificare: Luni, 15 Februarie 2016
ContSters379576, utilizator
Nu a spus nimeni ca este obligat sa aiba un imputernicit , doar ca este ilogic ca o persoana bolnava sa lase asa bani in banca :) .
De ce vi se pare ilogic ? Logic ar fi fost sa ii tina in casa, sa ii cheltuie sau cum ar fi fost logic ?
Ilogic mi se pare din cauza faptului este foarte bolnav , si doamne fereste ,pateste ceva intr-o zi , si banii respectiv se pierd .
Sunt banii lui, e treaba lui ce face cu ei, dacă mai are ceva din ei....., și dacă e bolnav, asta nu înseamnă că, gata, moare, poate că va mai trăi vreo 30 de ani.

Sunteți interesat să vă ajute cu un procent din venitul lui lunar pentru continuarea studiilor, sau îi purtați grija banilor lui privați`?!?!?!