@alexandra
Asa cum s-a precizat si mai sus, fiind vorba de proprietatea comuna revine in sarcina Asociatiei. Faceti o sesizare catre Comitetul Executiv si, cf. legii, ei vor trebui sa faca o inspectie, cu un preaviz de 5 zile catre dvs. si vecinul dvs.(asta prevede legea-daca va intelegeti altfel cu atat mai bine).
Puteti adopta si alta varianta, in cazul in care primiti un raspuns de genul "nu sunt bani"! Cereti datele fiscale ale Asociatiei si cumparati materialele pe baza de factura emisa catre Asociatie de furnizor. Este de preferat sa vorbiti in prealabil cu un instalator care sa va faca un necesar de materiale si apoi sa va emita factura+chitanta pe manopera.
Asociatia va trebui sa va deconteze aceasta cheltuiala din fondul de raparatii, in baza documentelor depuse(factura+chitanta/bon materiale si factura+chitanta/bon manopera).
Este mult mai sigur pt. dvs. sa procedati in acest mod decat sa va incheiati o asigurare de locuinta, care nu intotdeauna acopera 100% riscurile, asa cum a spus si ynocentta.
Succes!
@elga50
- pentru lucrare va sunt emise 2 facturi si chitante, astfel incat asociatia sa-si primeasca propria factura si chitanta pentru a-si scadea banii din contabilitate, bani pe care ulterior vi-i da Dv. ca persoana care a platit lucrarea.
1 la Asociatie si al 2-lea? [EDITAT - jignitor]