avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 888 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Calculul lndemnizatiei Crestere Copil cu venituri ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Calculul lndemnizatiei Crestere Copil cu venituri suplimentare din activitati independente

Buna ziua. Sunt insarcinata in luna a V-a si poate ma ajuta cineva cu calcularea indemnizatie pentru cresterea copilului. Eu lucrez ca si angajat la o firma de unde stiu deja ca voi lua 85% din salariul meu pe ultimele 12 luni.
Problema este ca pe langa serviciul zilnic am mai inregistrat venituri din urma unui site(publicitate, afiliere). Aceste venituri provin din strainatate (Google - Irlanda si Amazon -SUA) i-am primit prin transfer bancar si pentru care am depus deja declaratia 201 la Anaf. Astept inca decizia sa platesc impozit.
Mentionez faptul ca veniturile au fost pe persoana fizica, nu PFA sau Firma.
Eu vreau sa stiu: Aceste venituri din strainatate se calculeaza la indemnizatia pentru cresterea copilului?

Multumesc anticipat.
Ultima modificare: Marți, 12 Iulie 2016
gyagya, utilizator
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 15:02, 5 Septembrie 2016
Am inteles.
1. Se vor calcula veniturile care apar pe adeverinta de venit de la Anaf, nu?
2. Dupa ce voi beneficia de ICC, mai pot avea venituri din strainatate? Sau trebuie sa le suspend.

Multumesc mult pentru ajutor. Cei de la Anaf nu ma prea ajuta. Sunt niste angajati care nu prea stiu cum si ce se calculeaza. M-au tinut 4 luni pentru a-mi calcula un 16% impozit pe venit, pentru ca nu stiau cum se procedeaza cu veniturile online/strainatate. Mergeam saptamanl la Anaf si ei veneau cu tot felul de scuze. Incredibil!
Ultima modificare: Luni, 18 Iulie 2016
gyagya, utilizator
1. V-am spus ca ANAF stie ce venituri sa evidentieze in adeverinta pentru calcularea indemnizatiei pentru CCC.