avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 284 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... Instanța ne obligă să aflăm adresele membrilor ...
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei civile - reguli, acte, termene, căi de atac

Instanța ne obligă să aflăm adresele membrilor Comitetului Executiv al Asociației de Proprietari de care aparținem, membri pe care i-am dat în judecată în solidar cu președintele și cenzora.

Îi rog pe Moderatori sau pe forumiști să-mi spună cum procedez dacă mi s-a impus de către Instanța de Judecată să aflu adresele membrilor Comitetului Executiv al Asociației de Proprietari de care aparținem, membri pe care i-am dat în judecată în solidar cu președintele și cenzora, pentru Nulitatea Absolută a Adunării Generale din 2017, știind că au încălcat art.14 din H.G. nr.1588/2007.
Noi, proprietarii Asociației, nu știm nici câți membri mai sunt aleși în acel așa-zis Comitet Executiv, nu mai zic de numele și adresa lor de domiciliu !
La falsa Adunare Generală din Aprilie 2017 era prezentă doar o proprietară membră a acelui pseudo-Comitet Executiv, fapt destul de dubios.
Cum procedez să le aflu adresa, știind că mai am câteva zile termen de răspuns către Instanță ?
Pot invoca faptul că nu le știu adresele, și să învederez Instanța să trimită o adresă către șefii Asociației noastre, pentru a da detaliile pe care doar ei le dețin ?
Cel mai recent răspuns: ynocentta , utilizator 18:57, 24 Iulie 2017
cyan a scris:

Puteti sa depuneti dimineata adresa la primarie si apoi sa comunicati instantei ca ati solicitat primariei sprijin in aflarea componentei comitetului executiv si anexati copia adresei inregistrate la primarie. Precizati ca nu ati putut afla de la asociatie datele de identificare ale membrilor si puteti cere instantei sa trimita asociatiei solicitare pentru comunicarea componentei CEx.

Iar am primit o citație de la Tribunal în care mă obligă să aflu adresele membrilor Comitetului Executiv !
Dar noi nu știm nici componența și nici numărul acelor membri, mai ales că li se anulează Adunările Generale aproape în fiecare an !
Am cerut Instanței să notifice șefii asociației (care sunt dați în judecată) să le ceară adresele, dar cred că grefiera n-a înțeles că și legea permite asta, mai ales că noi nu știm cine sunt membrii Comitetului Executiv, deoarece nu s-a afișat niciodată vreo decizie a lor la Avizier.
Ce putem face, știind că șefii Asociației nu ne dau nicio relație, ba chiar refuză să răspundă la petiții de tipul ăsta !
Contactati politistul de proximitate care trebuie sa cunoasca cine este presedintele AP.
E mai complicat așa, și durează. Am mai fost și cu alte probleme, dar refuză Poliția să se implice.
Și nu prea vrem să dăm ochii cu acei șefi ai noștri „penali”, care refuză să răspundă la orice Contestație sau Petiție adresată lor.
Am citit și Codul de Procedură Civilă și am văzut că există soluții din parte Instanței să găsească adresele acestor membri ai Comitetului Executiv, având baze de date acolo.
Odată ce am dat adresa sediului Asociației de Proprietari, ar fi foarte simplu să le impună să dea adresele acestora, sau să-i citeze pe toți pe adresa Asociației, impunându-le șefilor să-i informeze de aceste citații.
Soluții ar fi, dar văd că nu se dorește. E complicat să apelezi la Poliție, odată ce Instanțele pot afla rapid adresele, dacă le-am dat adresa persoanei juridice a Asociației noastre !
O soluție ar fi să merg luni la grefiere, să aflu care e la dosarul nostru, să vedem ce soluții găsim.
cyan a scris:


. Sau va duceti la politistul de proximitate responsabil de adresa de domiciliu si il puneti sa mearga la usa presedintelui sa il intrebe unde locuieste el, ceilalti membri si cenzorul.


Pai daca ajunge la politist ,nici nu mai are nevoie sa faca efort sa mearga la usa presedintelui,pentru ca exista cartea de imobil....
O.U.G. nr.97 din 2005 prevede următoarele:

Art.38 (1) Organizarea activităţii de ţinere a evidenţei locatarilor prin cartea de imobil revine Ministerului Administraţiei şi Internelor, prin unităţile de poliţie.
(2) Cartea de imobil se întocmeşte şi se actualizează de către persoana anume desemnată, cu acordul acesteia, de către proprietarul imobilului sau de asociaţia de proprietari; în cazul asociaţiei de proprietari, responsabilul cărţii de imobil este, de regulă, administratorul sau un membru al comitetului executiv al asociaţiei.
(3) Păstrarea, actualizarea şi utilizarea datelor din cartea de imobil de către persoana desemnată în acest sens, conform alin. (2), se fac cu respectarea dispoziţiilor Legii 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare.
(4) Responsabilul cărţii de imobil are obligaţia să înscrie, pe baza actului de identitate, persoanele care domiciliază sau au reşedinţa în imobilul respectiv şi să o prezinte, la cerere, poliţiştilor sau lucrătorilor serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor.




Solutia intermediara este sa solicitati instantei un nou termen ptr.aflarea adreselor si aratati ce demersuri ati facut de la ultimul termen pana la termenul curent.

Alte discuții în legătură

E legal să fie membri ai comitetului executiv al asociației, cenzorul, administratorul și contabila ? ionica1980 ionica1980 Este legal ca într-o Asociație de Proprietari să facă parte din Comitetul Executiv următoarele persoane: Cenzorul, Administratorul și Contabila ? În ... (vezi toată discuția)