avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 734 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... ma pun sa returnez pensia de urmas din decembrie 2008 ...
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

ma pun sa returnez pensia de urmas din decembrie 2008 pana in septembrie 2009 deoare

Buna ziua . Am implinit 26 de ani in noembrie 2008 . In octombrie cand am dus adeverinta de la facultate ca sunt student la zi pt pensia de urmas la casa de pensii am intrebat daca exista o limita de varsta pt primirea acesteia. De acolo mi.s-a spus ca o sa iau pensia pe tot anul in curs .Acum ma pun sa platesc din luna decembrie 2008 pana in prezent in septembrie 2009 , pt ca eu am intrebat inca o data la casa de pensii anul acesta si a spus ca nu e limita de varsta.Nu stiam nici legislatia privind acordare pensiei de urmas. Nu am fost notificat prin nici o scrisoare sau ceva de genul acesta , ca o sa mi se suspende pensia , sau ca nu mai am dreptul la primirea acesteia. Nu am avut de unde sa stiu ca nu mai am dreptul la primirea acesteia , si am luat de bun raspunsul la intrebare mea , pe care am adresat-o functionarei de la casa de pensii. Sincer nu am de unde sa dau inapoi banii acestia .Ei ar fi trebuit sa aiba in evidenta pe toti cei ce depasesc varsta de acordare a acesteia si sa trimita notificari fiecaruia , pt ca astfel se ajunge la astfel de probleme si suntem pusi in situatii grele. Ce ma sfatuiti sa fac pt sunt si in ultimul an de studiu ?
Cel mai recent răspuns: Gabriela Pintea , Consilier juridic 18:11, 17 Octombrie 2009
Sumele incasate necuvenit va trebui sa le restituiti-asteptati sa fiti notificat/somat in acest sens.
Ideea de a proba cele spuse de un functionar de la ghiseu este inutila - chiar daca ati reusi acest lucru nu v-ar ajuta cu nimic.