Buna ziua . Am implinit 26 de ani in noembrie 2008 . In octombrie cand am dus adeverinta de la facultate ca sunt student la zi pt pensia de urmas la casa de pensii am intrebat daca exista o limita de varsta pt primirea acesteia. De acolo mi.s-a spus ca o sa iau pensia pe tot anul in curs .Acum ma pun sa platesc din luna decembrie 2008 pana in prezent in septembrie 2009 , pt ca eu am intrebat inca o data la casa de pensii anul acesta si a spus ca nu e limita de varsta.Nu stiam nici legislatia privind acordare pensiei de urmas. Nu am fost notificat prin nici o scrisoare sau ceva de genul acesta , ca o sa mi se suspende pensia , sau ca nu mai am dreptul la primirea acesteia. Nu am avut de unde sa stiu ca nu mai am dreptul la primirea acesteia , si am luat de bun raspunsul la intrebare mea , pe care am adresat-o functionarei de la casa de pensii. Sincer nu am de unde sa dau inapoi banii acestia .Ei ar fi trebuit sa aiba in evidenta pe toti cei ce depasesc varsta de acordare a acesteia si sa trimita notificari fiecaruia , pt ca astfel se ajunge la astfel de probleme si suntem pusi in situatii grele. Ce ma sfatuiti sa fac pt sunt si in ultimul an de studiu ?
Desigur ca am depus si copie dupa artea de identitate impreuna cu adeverinta de la facultate si un cupon de pensie Aveau toate datele pt a cunoaste daca mai am dreptul sau nu la acordarea acesteia. Trebuia sa cunoasca functionarii respectivi care sunt conditiile acordari pensiei . Trebuia sistata pensia cand nu mai implineam aceste conditii.
Apreciez ca nu este cazul sa repet prevederile legale pe care le-am scris deja si pe care aveati obligatia sa le cunoasteti.
Consider ca, din 6 octombrie pana in prezent, s-au purtat suficiente discutii offtopic, subiectul fiind epuizat. Prin urmare, voi inchide topic-ul.
Pensie de urmas
Ioana_Berbeix
Buna seara !
Ma puteti sfatui si pe mine cu privire la urmatoare situatie: tatal meu a decedat in luna octombrie a anului 2009. De atunci pana in iunie 2010 ... (vezi toată discuția)