adriana totan a scris:
Buna dimineata,
As dori sa-mi spuneti si mie, daca se poate ca la o asociatie de proprietari sa se platesca salariul pe o luna de 2 ori, mai exact, s-a schimbat comitetul si pe luna august au primit salariul si administratorul vechi si cel nou, eu stiam ca se poate cate 50% la fiecare.
Va multumesc pentru ajutor si pentru timpul acordat.
Adriana.
Da, este posibil si legal ca intr-o luna sa apara pe lista de plata cheltuieli duble facute cu salarizarea administratorului in cazul angajarii atui administrator.
Sa va explic.
Din data de 31 august inceteaza contractul de munca al administratorului. Dar conform contractului de munca acesta are dreptul legal la 22 zile concediu de odihna pe care nu l-a luat in anul respectiv. Se fac formalitatile de incetare a contractului de munca, se achita salariul pentru august (luna in care a muncit) si se achita suma pentru concediu de odihna care este egala cu salariul pe o luna. Asa ca pe data de 15-18 septembrie , cand apare lista de plata suma repartizata pe proprietari cu salariul administratorului pentru august este dubla decat de obicei (incluzand si baii pe CO).
Noul administrator intra "in paine" la 1 septembrie si in lista de pe 15-18 octombrie va apare suma aferenta salariului acestuia pentru luna septembrie.
E doar un exemplu, dar mai sunt si alte situatii.