Unul din proprietarii complexului pe care-l reprezint, transmite solicitari de a i se pune la dispozitie diverse acte si documente ale asociatiei.
Nu le face pentru a verifica asociatia, cin din rautate, rea-vointa si sa enerveze.
Orice proprietar este indreptatit sa faca oricate solicitari catre asociatie?
Mail-ul poate fi considerat mijloc de a transmite o solicitare sau trebuie doar pe foaie si pusa in cutia postala a administratiei?
Sunt si oameni de acest fel...
Dvs. ii raspundeti si asta este...
Discutiile sunt discutii...
cyan
Moderator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Ce vreti sa spuneti prin "cauta raca, vrea sa faca rau"?
Atata timp cat actele sunt in regula nu are cum sa faca rau.
"Rau" poate face orice document nelegal, un document corect nu ste cum sa produca in rau.
GermanAlex
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Cand ai la dispozitie internetul si documente pe computer ii puteti trimite orice doreste cu cateva clicuri. E ca si cum ai spune ca un contabil poate sa dea angajatilor sau directorului doar un numar fix de documente.
lungdan
Utilizator 2din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Pentru evitarea unor astfel de situatii neplacute atat pentru presedintele asociatiei cat si pentru proprietari/locatari recomand angajarea unei firme de administrare care sa detina o platforma informatica ce permite accesarea acesteia pe baza unui username si a unei parole de fiecare proprietar. Administratorul incarca pe platforma toate informatiile necesare cu privire la conturi, facturi furnizori, restante, etc, informatii care pot fi accesate de catre orice proprietar in orice moment fara sa mai deranjeze pe cineva. Nu uitati ca suntem in secolul informatizarii si acest sistem perfect legal este pe cale sa-l schimbe pe cel clasic (birocratic).