va multumesc pentru raspunsuri dar ma puteti ajuta si daca imi puteti spune valoarea taxei de timbru pentru a initia o actiune in justitie pentru amenintari cu deconectarea, ( am mesajele pe telefon )umilinte la sediu, ma trimiteau de la comercial la caserie si invers, nu mergea decat cate o imprimanta ( acolo unde nu eram eu ) iar copiile dupa facturi se vor regasi in urmatoarea factura ( 1 leu pagina ).
Pe data de 30 noiembrie 2018, am dat index-ul pentru cele doua imobile pentru care am contract cu RCS-RDS. Al doilea index nu a fost primit deoarece nu il accepta sistemul. Pe 4 decembrie valoarea facturii era de 822 lei cu toate ca aici consumul mediu era de 50-60 KW. Fac sesizare si este trimisa la Enel DD . Pe 20 decembrie vin doi lucratori si gasesc indexul 785. Pe 11 ianuarie 2019 primesc raspuns RCS-RDS prin care ma anunta ca au primi raspunsul cerut urmand sa faca corectarile de rigoare. Pe 17 ianuarie primesc de la aceiasi persoana raspuns ca nu au primit nimic de la Enel DD. Cer relatii la RCS-RDS si mi se spune sa merg la sediu din oras, aici sunt anuntata ca trebuie sa platesc factura altfel ma deconecteaza. Index-ul vechi era 752 iar cel nou 2165. Cum pot plati un index de 2165 cand indexul afisat de contoar indica la ora actuala 815 ? M-am gandit sa ii chem in instanta pentru inselaciune dar nu stiu valoarea taxei de timbru....ma poate ajuta cineva cu un sfat juridic ?
Insistati si nu renunțați.Mergeti în audienta daca credeti ca cu a 2 cerere nu rezolvați.Ca e clar ca undeva e o greseala.Multi din angajați sunt incompetenți.Si daca durează sa mergeți în audiență,ca stiu ca e cu programare ,pt început ca sa nu va oprească lumina faceti o cerere în care să cereți o amânare de plata de 30 de zile si scrieti motivul.Ca v a fost calculat un index foarte mare care nu este cel adevarat si ca nu va permiteți să plătiți.Faceti o copie apoi la cerere ca sa aveti dovada ca ati dorit amânarea plății.Si cereți bon de înregistrare a cererii.Ei sunt obligați ca cel mult în 30 de zile sa va dea raspuns la cererea pe care ati facut o.
De ce puneți omul pe drumuri degeaba, il sfătuiți să nu renunțe si să umble peste tot, atâta panică pentru nimic. Situația este foarte simplă, după cum chiar utilizatorul a mentionat indexul pentru acel imobil nu a putut fi dat în luna respectiva, in cazul ăsta furnizorul a estimat consumul dupa luna similară a anului precedent (2017 casa era locuită). Ce este de făcut? In primul rând transmiterea indexului real catre furnizor, aveți pe factura din ce dată se face asta, in al doilea rand trebuie rezolvată problema unei eventuale deconectari (nu stiu după ce termen se fac deconectari la RDS) cu o cerere pentru amânare de plată după care situația se va remedia in următoarea factură. Am pățit si eu asta cu 1200 de lei (fratele s-a încălzit electric cu un an in urma) dar Enel fac deconectari la aproximativ 3 luni si trimit somatie cu ceva zile inainte de deconectare, eu nu am luat in seama factura respectiva, am transmis indexul si am așteptat următoarea factură si totul a fost in regulă.
Plângeri, tribunale, reclamații pentru Ce?
Zuza13 a scris:
Insistati si nu renunțați.Mergeti în audienta daca credeti ca cu a 2 cerere nu rezolvați.Ca e clar ca undeva e o greseala.Multi din angajați sunt incompetenți.Si daca durează sa mergeți în audiență,ca stiu ca e cu programare ,pt început ca sa nu va oprească lumina faceti o cerere în care să cereți o amânare de plata de 30 de zile si scrieti motivul.Ca v a fost calculat un index foarte mare care nu este cel adevarat si ca nu va permiteți să plătiți.Faceti o copie apoi la cerere ca sa aveti dovada ca ati dorit amânarea plății.Si cereți bon de înregistrare a cererii.Ei sunt obligați ca cel mult în 30 de zile sa va dea raspuns la cererea pe care ati facut o.