avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1106 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Am solicitat telefonic servicii de internet, mi-au ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Am solicitat telefonic servicii de internet, mi-au fost instalate dar nu mi s-a trimis niciun contract, prin urmare nu am știut care sunt modalitățile de plată. Acum sunt amenințat cu executarea silită, au temei legal în absența unui contract?

Buna seara! Va rog sa ma sfatuiti cum sa procedez in urmatoarea situatie. Pe data 04.07.2017 am solicitat telefonic unei societăți un serviciu de internet la o adresa situata in provincie mai precis la soacra mea. Am trimis online o scanate de pe C.I. si la scurt timp a sosit un tehnician care a efectuat toata cablarea. Totul bine, au dat drumul la semnal dar pana si astazi nu mi-a fost prezentat un contrat pe care sa-l citesc si semnez. Am tot asteptat sa vina cu contractul, am primit mesaje pe telefon ca am de plata dar nu am vazut cum pot plati atata timp cand eu nu am luat la cunostinta cu termenii si conditiile contractuale. Dupa circa 5-6 luni au intrerupt semnalul. In ultima vreme am primit mnai multe mesaje, prin faptul ca daca nu platesc voi fi executat silit. Le-am trimis mai multe mail-uri explicandu-le ca inca nu am semnat un cotract cu ei si faptul ca i-am contactat a fost doar o cerere de serviciu.Mi-au spus, ca daca eu le-am dat o copie de pe C.I.inseamna ca am luat la cunostinta cu termenii contractuali. Este aberanta explicatia lor dupa parerea mea, tot primesc in continuare mesja pe telefon ca am de plata+penalizari si ca situatia mea au trimis-o la departamentul juridic. Acum eu intreb, chiar ma poate obliga o societate sa le platesc cand eu nu am semnat un contract cu ei? Precizez ca la adresa respectiva nu a sosit o factura, ci am primit asa cum va spuneam niste mesaje telefonice de plata. Ma deranjeaza toata aceasta conjunctura, de aceea am apelat la ajutorul d-voastra pentru a rezolva aceasta problema. Multumesc!
Ultima modificare: Marți, 5 Martie 2019
Manuela Rășină, administrator
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Bună ziua! Am decis să revin cu o clarificare a situației în care m-am aflat în ideea că ar putea fi persoane care trec sau vor trece printr-o problemă asemănătoare . În urma reclamației depuse la ANPC am primit răspuns favorabil, societatea în cauza mi-au cerut să-mi retrag plângerea iar soldul restant mi-a fost retras. Mulțumesc tuturor care m-au susținut, dar și celor care au fost în contradicție, astfel am putut să le dovedesc că își dau doar cu părerea nefondată. Baftă tuturor!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cum pot incheia un contract prin email? gistra gistra Lucrez online si clientii mei sunt din afara UE. Din pacate niciunul dintre ei nu vrea sa se complice cu contractele mele (tiparire, semnare, scanare, ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telefonie+cablu tv+intenet inainte de termen dxdx349 dxdx349 Buna ziua! In 2010 mai, am incheiat cu [o firma] un contract de furnizare servicii internet,telefonie/tv pe o perioada de 2 ani. Acum as vrea sa il reziliez ... (vezi toată discuția)
Contract prestari servicii mihai_diana mihai_diana Buna ziua. As dori sa aflu daca trimit electronic un contract de prestari servicii si la noi ramane un exemplar semnat doar de firma noastra este in regula ... (vezi toată discuția)