Eu v-am zis ca ma opresc sa mai comentez pe acest topic, dar...
Distanta dintre dvs. ca specialist si un biet admin. de imobile este prea mare (zic ca nivel de cunostinte tehnice), dar daca va mentineti ceea ce intrebati:
...Le-ati verificat pe toate la metrologie? Sigur nu.
Asta-mi mai lipsea, sa achizitionez un apometru din comert si sa trebuiasca sa-l duc la verificare metrologica inainte sa-l montez in intalatie, da? Asta ati vrut sa ziceti? Asa se procedeaza in "parohia" dvs.? Mai intrebati si pe altii (proprietari, administratori, presedinti) daca procedeaza asa cu un ceas, cu un telefon, cu un apometru.... Haideti domnule ca ma faceti sa rad, pe bune, ce naiba. Am luat apometrul din cutie sigilata, am desfacut tzipla, avea toate documentele in ordine - chiar si verificarea metrologica din fabrica si l-am montat in instalatie. Ei ca trebuia sa-l duc la verificare - uite ca la asta nu m-am gandit - si ziceati ca eu sunt Toma Necredinciosul - Bun asa!
REPET, poate o sa intelegeti: discutia a "plecat" pe alta directie, dvs. mentiniti-va sfaturile de specialist pentru care recunosc, sunt foarte utile, dar in materie de hotarari luate in AG, mai lasati-ii pe cei care lucreaza efectiv in as. prop. Nicio Lege nu o sa va spuna punctual ce aveti de facut. Din contra, chiar L196/2018 lasa la latitudinea proprietarilor o abordare /hotarare convenabila a unei teme care intereseaza colectivitatea.
Am speranta ca initiatoarea topicului a inteles toate acestea, chiar a si mentionat acest lucru si chiar ma bucur pentru dansa. Din nefericere are parte de o conducere care nu stie sa abordeze cu tact o tema ca aceasta - schimbarea apometrelor.
Va doresc mult succes!