I0nutz83 a scris:
Nu. Faptul că nu v-au răspuns nu înseamnă automat că exista o ilegalitate, este doar o presupunere a dvs.
Ați făcut cerere scrisă ? Dacă nu, ei pot sa spună ca nu le-ați cerut nimic.
Faceți cerere scrisă, au timp de 10 zile să vă răspundă, dacă nu, vă adresați Primăriei.
Aceștia sunt pașii legali, restul e cancan.
Sfatul dat e eronat, în cazul în care nu s-a afișat la Avizier niciun proces verbal al Adunării Generale în maxim 7 zile de la desfășurarea Adunării Generale (SĂ FIE O FOTO-COPIE DATATĂ), aceasta fiind o obligație a președintelui Asociației.
Citez din Legea nr. 196/2018:
Art. 49. - (3) Pentru adoptarea hotărârilor în Adunarea Generală a Asociaţiei de Proprietari se au în vedere următoarele:
d) proprietarul, MEMBRU al Asociaţiei, poate fi reprezentat în Adunarea Generală de către un membru al familiei sau de către un alt reprezentant care are o împuternicire scrisă şi semnată de către proprietarul în numele căruia votează;
e) un MEMBRU al Asociaţiei de Proprietari poate reprezenta cel mult un MEMBRU absent, dacă prezintă împuternicire scrisă şi semnată de către proprietarii în numele cărora votează. O copie a împuternicirii se ataşează procesului-verbal al şedinţei;
f) preşedintele, membrii Comitetului Executiv, administratorul, cenzorul sau alt membru al familiilor acestora nu pot primi mandat pentru a reprezenta un alt proprietar în cadrul Adunării Generale;
h) administratorul, reprezentantul administratorului, soţul/soţia acestuia şi alţi membri ai familiei sale, dacă sunt MEMBRI ai Asociaţiei la care acesta este angajat, nu au drept de vot în probleme referitoare la activitatea administratorului.
(4) Hotărârile Adunărilor Generale se iau în cadrul Adunării Generale, convocată sau reconvocată. În Statutul propriu al Asociaţiei de Proprietari pot fi prevăzute şi alte condiţii de luare a hotărârilor, dar nu cu mai puţin de jumătate plus unu din voturile celor prezenţi la Adunarea Generală convocată sau reconvocată. Pentru situaţiile care vizează numai proprietarii unui tronson sau ai unei scări, hotărârile sunt luate prin acordul scris al majorităţii proprietarilor scării sau tronsonului respectiv, membri ai Asociaţiei de Proprietari, pe bază de Tabel Nominal.
(5) Hotărârile Adunărilor Generale se consemnează, numai în timpul şedinţei, în Registrul Unic de procese-verbale al Asociaţiei de Proprietari, se semnează de către toţi membrii prezenţi ai Adunării Generale, de cenzor şi SE AFIȘEAZĂ LA AVIZIER.
(6) În condiţiile prevăzute la art. 28, cu cel puţin 3 zile înainte de Adunarea Generală, proprietarii au acces la toate documentele referitoare la execuţia bugetară pe anul trecut şi la proiectul de Buget al Asociației pe anul în curs, precum şi la ORICE alte documente necesare bunei desfăşurări a Adunării Generale.
(7) Procesul-verbal al şedinţei Adunării Generale, care descrie evenimentele în desfăşurare, hotărârile adoptate şi rezultatele voturilor, va fi redactat de un membru al Asociaţiei numit secretar al Adunării Generale prin votul majorităţii celor prezenţi. În termen de 7 zile de la data la care a avut loc Adunarea Generală, procesul-verbal al Adunării Generale se aduce la cunoştinţa TUTUROR proprietarilor, prin grija preşedintelui Asociaţiei de Proprietari, prin afişarea unei foto-copii datate la Avizierul Asociaţiei de Proprietari.