O clientă cere banii înapoi după trei săptămâni de la cumpărarea unei curele. Noi oferim doar posibilitatea de schimba produsul, riscăm vreo sancțiune în urma reclamației pe care a spus că o va face la ANPC?
Buna ziua. Am avut o clienta care a achizitionat o curea din piele intoarsa pt pantofii sotului. Cand a achizitionat-o i-am spus clar ca in baza bonului fiscal o poate schimba, dar nu o poate returna pt banii inapoi. A venit cam dupa 3 saptamani, si a spus ca nu este culoarea pantofilor sotului. I-am spus sa aleaga un alt model, pt ea sau sotul. In final, dupa multe refuzuri de modele pe care i le-am aratat, s-a hotarat la una albastra, ca dupa 15 min sa se reintoarca nervoasa cum ca acest model de albastru ea nu il poate asorta. Si totodata, cu amenintarea ca ma va reclama la Protectia Consumatorului, ca ea este medic si cunoaste legile. (Aici nu am inteles-o). Ma acuzase ca i-am furat si bonul din punga, desi ea il avea acolo. L-a gasit, si a zis ca va merge cu el sa ma reclame. Politica de retur a magazinului meu este ca produsul se schimba, dar nu se dau banii inapoi. Mentionez ca ea a plecat doar cu bonul, mi-a lasat si cea de-a doua curea, si a plecat val-vartej. Ce poate face? Ma poate reclama? Multumesc anticipat.
Quartila
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
alinailiescu89 a scris:
Sincer, si eu sunt curioasa cum se va termina. Va voi tine la curent. Colegul stiu ca l-a primit acasa, prin curier, dar nu stiu sigur daca acum doi ani era legea cu 14 zile de retur. Si nici nu stiu daca depasise termenul...
Multumesc pt raspuns.
Va poate reclama dar nu se va întâmpla nimic.
Poate returna sau cere banii înapoi pe un produs, doar daca acesta prezintă un defect și clientul nu accepta ca produsul sa fie schimbat cu unul similar .
Va multumesc mult pentru toate raspunsurile, si de asemenea, pentru timpul acordat. Sper sa se termine cu bine. Va voi tine la curent. O seara frumoasa!
Si daca produsul in cauza il duc eu acasa la mine sau il fac cadou cuiva astfel incat sa nu se gaseasca/ sa nu fie in posesia mea? Cred ca nu are rost sa mai fac asa un document in plus. Doamna a platit, a luat produsul, a dorit schimbarea... eu descarc din gestiune doar produsul pentru care am facut bon. :)
Politica de retur este la vedere. Produsul, cum am mai spus, este sigilat. Mi se pare normal sa il las la magazin, separat, din moment ce am incasat banii pe el. In caz ca doreste sa il ridice, totusi, indiferent de polemica mea cu dna, mi se pare corect sa il las la magazin, pana la solutionarea acestei “probleme”. Multumesc pt timpul acordat. Va doresc o zi frumoasa!