avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 425 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... O clientă cere banii înapoi după trei săptămâni ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

O clientă cere banii înapoi după trei săptămâni de la cumpărarea unei curele. Noi oferim doar posibilitatea de schimba produsul, riscăm vreo sancțiune în urma reclamației pe care a spus că o va face la ANPC?

Buna ziua. Am avut o clienta care a achizitionat o curea din piele intoarsa pt pantofii sotului. Cand a achizitionat-o i-am spus clar ca in baza bonului fiscal o poate schimba, dar nu o poate returna pt banii inapoi. A venit cam dupa 3 saptamani, si a spus ca nu este culoarea pantofilor sotului. I-am spus sa aleaga un alt model, pt ea sau sotul. In final, dupa multe refuzuri de modele pe care i le-am aratat, s-a hotarat la una albastra, ca dupa 15 min sa se reintoarca nervoasa cum ca acest model de albastru ea nu il poate asorta. Si totodata, cu amenintarea ca ma va reclama la Protectia Consumatorului, ca ea este medic si cunoaste legile. (Aici nu am inteles-o). Ma acuzase ca i-am furat si bonul din punga, desi ea il avea acolo. L-a gasit, si a zis ca va merge cu el sa ma reclame. Politica de retur a magazinului meu este ca produsul se schimba, dar nu se dau banii inapoi. Mentionez ca ea a plecat doar cu bonul, mi-a lasat si cea de-a doua curea, si a plecat val-vartej. Ce poate face? Ma poate reclama? Multumesc anticipat.
Ultima modificare: Joi, 23 Mai 2019
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: andrey_f_c , utilizator 11:42, 28 Mai 2019
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
E împotriva bunelor practici comerciale. Chiar dacă e costisitoare, bună credință e opozabilă atitudinii clientului.

andrey_f_c a scris:

Si daca produsul in cauza il duc eu acasa la mine sau il fac cadou cuiva astfel incat sa nu se gaseasca/ sa nu fie in posesia mea?

1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
De acord cu tine Adrian Dimitriu,
Sunt chiar incantat ca mai sunt comercianti cinstiti.


Adrian Dimitriu a scris:

E împotriva bunelor practici comerciale. Chiar dacă e costisitoare, bună credință e opozabilă atitudinii clientului.

andrey_f_c a scris:

Si daca produsul in cauza il duc eu acasa la mine sau il fac cadou cuiva astfel incat sa nu se gaseasca/ sa nu fie in posesia mea?



~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie inlocuire telefon danypopica danypopica Buna ziua. Am cumparat un telefon de pe un site, iar dupa 10 luni s-a defectat, l-am dus la magazin pentru a fi trimis in garantie, produsul a fost solutionat ... (vezi toată discuția)
Produs cumparat online defect sod54321 sod54321 Am cumparat online un notebook ASUS de la Domo. A functionat 2 ore si apoi s-a oprit brusc. Am sesizat defectiunea in aceiasi zi, 7.01.2015 (seara la 9:03), ... (vezi toată discuția)
Reclamatie anpc, bani returnati dar nu si produsele ivape ivape buna ziua, Detin un magazin online. In urma reclamatiei catre ANPC din partea unui client,s-a dispus restituirea banilor. I-am restituit banii dar acesta ... (vezi toată discuția)