Bună ziua!
Aș vrea să cer fostului angajator fișa postului, regulamentul intern, precum și modul în care a fost calculată suma acordată la lichidare, eventual un fluturas de salariu, sau cum s-o numi...Nu am o vechime mare in firmă, inteleg că de obicei nu se dă acel fluturas de salariu,doar că eu nu cred că am primit cât trebuia până acum și aș vrea să verific modul lor de calcul. Mentionez și faptul că nu am primit până acum nici un exemplar din fișa postului sau din regulament. Nu mi s-a făcut nici protectia muncii, nici medicina muncii. Eu tocmai am plecat din firmă, dar totusi societatea poate fi sancționată pentru lipsa acestora ?
În vederea acordării certificatelor de concediu medical, plătitorii de indemnizații de asigurări sociale de sănătate au obligația să elibereze asiguratului adeverințe din care să rezulte numărul de zile de concediu medical pentru incapacitate temporară de muncă avute în ultimele 12/24 luni, după caz, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7 la Normele de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile și indemnizațiile de asigurări sociale de sănătate