Daca reusiti sa parcurgeti prev. L 196/2018, o sa intelegeti ca presedintele are dreptate.
Sunt o multime de situatii in care asociatia de proprietari are absoluta nevoie de informatii certe si reale pe care le poate lua, o parte din documentele de proprietate, altele din documentele de evidenta a populatiei.
In fine, 1-2% dintre toti proprietarii unei asociatii, au aceasta pretentie - nu dau actele mele presedintelui...
In legislatia acutala, cititi cu atentie cam cate situatii sunt in care asociatia trebuie sa completeze un vraf de documente cu informatii despre locuintele proprietarilor (la bloc).
Capitolul II
Înfiinţarea şi înregistrarea asociaţiei de proprietari
Secţiunea 1
Procedura de înfiinţare şi înregistrare a asociaţiilor de proprietariș
Apoi, cititi cu atentie, prev. art. 33 si va ajut, cititi prev. al. 6)
Daca dvs. doriti doar sa-i prezentati actele, nu ...sa las copie la Asociatie..., sigur ca sunt doua chestii diferite, dar nu cred ca aveti argumente solide in sprijinul acestei chestii... Doar asa, ca asa vreti dvs.... Va pot garanta ca nu se poate intampla nicio trasnaie, daca documentele respective stau intr-un raft la sediul asociatiei. A trecu demult faza in care cu o copie xerox se puteau intampla multe!
In fine, faceti cum doriti. La noi in asociatie, aceste chestiuni sunt bine reglementate.
Mult succes!
~ final discuție ~