am si eu o problema. Luna trecuta mi s-a stricat telefonul mobil, nu mai pornea. Dupa 9 zile l-am recuperat de la magazinul Vodafone din Cluj si ajuns acasa l-am pus la incarcat avand surpriza ca in momentul in care am introdus mufa incarcatoprului acesta sa se opreasca. L-am dus inapoi la magazin si de atunci e acolo. Am sunat dupa 8 zile sa intreb de el si mi s-a zis ca poate candva saptamana viitoare, adica peste 11-12 zile. Dupa cate stiu eu conform legii trebuie reparat in 10 zile. Referitor la acest subiect am urmatoarele nelamuriri:
1.dupa cunostintele mele, pe certificatul de garantie trebuie inscris clar ce lucrari s-au efectuat, eventual telefonul trebuie insotit de un deviz. Toate componentele schimbate trebuie sa aiba o garantie minima egala cu cea a telefonului (adica 1 an). Pe certificat era scris RELIPIRE, la insistente s-a desfacut tel. sa imi arate ce s-a relipit. Am dreptate ?
2.la predarea telefonului mi s-a inmanat spre semnare un proces verbal in care automat sunt de acord cu resoftarea telefonului si pierderea tuturor datelor, le-am zis ca lucru acesta e ilegal fiindca nu scrie nicaieri in manual ca pot sa faca asa ceva la care mi s-a raspuns ca atunci nu va fi preluat telefonul spre reparare.Am eu dreptate sau au ei ? Ideea e ca au resoftat telefonul fara sa fie necesara aceasta operatiune din moemnt ce era vorba doar de niste contacte dezlipite, cred ca o fac automat.
3. am cumparat telefonul impreuna cu incheierea unui abhonament, tocmai pentru a nu fi nevoit sa schimb cartelele samd. Ce se intampla cu abonamentul in perioada in care eu nu puteam sa folosesc telefonul ?
4. La primirea telefonului am constat ca pe certificatul de garantie scria data repararii cu doua zile inainte de a putea eu sa imi ridic telefonul, adica ziua a 7-a, la care imi raspunde tipul de acolo ca legea scrie data punerii in functiune. Cred ca nu au procedat cirect deoarece eu nu puteam sa imi ridic telefonul, acesta era in Bucuresti si practic garantia s-a prelungit doar cu 7 zile in loc de 9. Am dreptate ?
Buna seara am o problema asemanatoare ,doar la orange,tel meu samsung s6 edge a fost trimis in 30.01 .2017 in service pt ca nu mai pornea,in 1.02 lam ridicat cu placa inlocuita,insa mergea foarte greu pe display aparea in permanenta o tastatura iar in timpul service-lui capacul din spate probabil s-a spart fara sa-mi fie adus la cunostiinta,in data de 19.02 am refuzat sa imi ridic de la orange shop telefonul adus la conformitate din cauza ca nu cunosc motivul real pt care mi-a fost inlocuit capacul care nu avea defecte am cerut inlocuirea cu alt telefon acelasi model si am fost refuzata deoarece tehnicieni orange considera ca dispozitivul meu poate fi reparat,