avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 803 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii Concediul si indemnizatia pentru cresterea copilului
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

Concediul si indemnizatia pentru cresterea copilului

Buna ziua!
Situatia mea este urmatoarea: am fost angajata timp de 14 ani. Din aprilie anul trecut am intrat in somaj si din cauza acestei crize si a domeniului de nisa in care sunt pregatita nu mi-am putut gasi de lucru. Am fost anuntata in decembrie 2009 ca perioada de somaj mi se prelungeste pana in iunie 2010 - inclusiv.
De asemenea, sunt studenta la zi in anul II la Universitatea Spiru Haret.
Eu tocmai am aflat ca am ramas insarcinata =D>.
Vreau sa stiu daca in conditiile de mai sus pot beneficia de concediul si indemnizatia pentru cresterea copilului.
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: madalina_m , utilizator 10:56, 16 Iunie 2011
Cerinta este sa realizati venituri 12 luni anterior datei nasterii copilului si nu se refera la norma de lucru.:D
Acordarea indemnizatiei pentru CIC nu este conditionata de durata timpului de munca, ci de realizarea in ultimul an, timp de 12 luni, anterior datei ansterii copilului de venituri profesionale supuse impozitului pe venit.
buna ziua,
Am si u o nelamurire
Situatia mea este urmatoarea:
Sunt in cea de-a 18 luna a concediului de crestere a copilului, timp in care beneficiez de indemnizatie de crestere a copilului in cuantum de 85% din salariu.
Peste 2 luni (deci pana la terminarea celor 24 de luni de concediu) voi naste cel de-al 2-lea copil. Pentru acest al 2-lea copil, ce indemnizatie voi putea primi?
si care sunt pasii care trebuie urmati?
Va multumesc.
Cuantumul indemnizatiei va fi acelasi.