avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 803 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii Concediul si indemnizatia pentru cresterea copilului
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

Concediul si indemnizatia pentru cresterea copilului

Buna ziua!
Situatia mea este urmatoarea: am fost angajata timp de 14 ani. Din aprilie anul trecut am intrat in somaj si din cauza acestei crize si a domeniului de nisa in care sunt pregatita nu mi-am putut gasi de lucru. Am fost anuntata in decembrie 2009 ca perioada de somaj mi se prelungeste pana in iunie 2010 - inclusiv.
De asemenea, sunt studenta la zi in anul II la Universitatea Spiru Haret.
Eu tocmai am aflat ca am ramas insarcinata =D>.
Vreau sa stiu daca in conditiile de mai sus pot beneficia de concediul si indemnizatia pentru cresterea copilului.
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: madalina_m , utilizator 10:56, 16 Iunie 2011
Andreea-Maria a scris:

Am si eu o problema.Postul mi-a fost restructurat iar in momentul de fata sunt in somaj,insa mi s-a inchis contractul pe data de 29.10.2009 si mi s-a deschis somajul cu 30 .11.2009 ,avand 1 zi intrerupere .In momentul de fata sunt insarcinata si din cauza acelei zile nu pot beneficia de banii pt cresterea copilului.Ce se poate face in cazul acesta?#-o .Pe cartea de munca am 1 an si 7 luni si 2 sapramani:((


Dvs spuneti ca aveti 1 zi intrerupere.
Sunteti intr-o situatie in care noi nu ne dorim dar avem nevoie de ajutorul dvs. pentru a ne da informatiile corecte.

Care este data desfacerii CIM?
Cu ce data sunteti inregistrata la somaj?
Am carte de munca din data de 12.02.2008 ,iar data desfacerii contractului de munca este 29.10.2009.Data cu care sunt inregistrata la somaj este de 30 .11.2009.