avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1876 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii Concediul si indemnizatia pentru cresterea copilului
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

Concediul si indemnizatia pentru cresterea copilului

Buna ziua!
Situatia mea este urmatoarea: am fost angajata timp de 14 ani. Din aprilie anul trecut am intrat in somaj si din cauza acestei crize si a domeniului de nisa in care sunt pregatita nu mi-am putut gasi de lucru. Am fost anuntata in decembrie 2009 ca perioada de somaj mi se prelungeste pana in iunie 2010 - inclusiv.
De asemenea, sunt studenta la zi in anul II la Universitatea Spiru Haret.
Eu tocmai am aflat ca am ramas insarcinata =D>.
Vreau sa stiu daca in conditiile de mai sus pot beneficia de concediul si indemnizatia pentru cresterea copilului.
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: madalina_m , utilizator 10:56, 16 Iunie 2011
Va multumesc !
Concediile medicale si concediu CIC suspenda perioada de somaj,iar perioada de somaj este asimilata stagiului de cotizare.

In ceea ce va priveste nu este nici o problema in acordarea si plata concediului de maternitate si apoi a indemnizatieie pentru CIC.
Va multumesc!Mi s-a luat o piatra de pe inima.Eram ingrijorata pentru ca o persoana de la somaj sec 3 imi spusese k nu ma incadrez si ca nu pot beneficia de indemnizatia de crestere a copilului.:dance3:
Cand vi se mai spune asa intrebati si de ce si in baza carui art si din ce lege.
Am ramas insarcinata in luna Decembrie,asta insemnand luna a doua din somaj.Deci somajul se termina in luna August ,iar eu nasc la sfarsitul lunii Septembrie sau inceputul lunii Octombrie.Sper sa nu existe probleme.

Alte discuții în legătură

Concediu anda_24 anda_24 Buna Am si eu o nelamurire,am lucrat 4 ani,iar apoi o luna jumatate am intrerupere pe cartea de munca dupa care am intrat in somaj (de 5 luni sunt in somaj) ... (vezi toată discuția)