Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Acum 3 ani mi-am schimbat caloriferele din casa, am ales pentru asta un calorifer de aluminiu cu prețul de 56 lei/element din oferta unei firme foarte cunoscute la noi.
In data de 01.11.2022, in urma incarcarii coloanei de apa, caloriferul s-a spart. In urma acestui incident:
- casa s-a umplut de apa si am ajuns in situatia neplacuta in care am fost nevoita sa scot tot parchetul care s-a umplut de apa si s-a umflat.
- dulapurile si patul au tras apa si s-au deformat in partea de jos
- plinta s-a distrus;
- tocurile de la usi s-au deteriorat in partea de jos care a tras apa....
- a trebuit sa ma mut de acasa deoarece nu mai am practic unde sta, toate lucrurile sunt ambalate pe balcon si mobila este desfacuta.
- si multe alte probleme pe care le pot detalia daca este nevoie...
Dpdv legal, avand in vedere ca situatia a pornit de la caloriferul meu, eu sunt considerata responsabila. Avand in vedere ca este un calorifer schimbat acum 3 ani, cu garantie 10 ani, va intreb pe dvs: Cine este responsabil? Se putea intampla asa ceva daca caloriferul nu ar fi avut o problema de fabricatie?
As putea sa ma indrept in instanta impotriva comerciantului in aceasta speta?
Cu respect!
- Potrivit regulamentului, pe acest forum se discută doar spețele, nu și persoanele fizice/juridice implicate în ele. -
Garanția de 10 ani se oferă numai la sistemul de încălzire propriu, adică cu centrala termica proprie. La sistemul centralizat comun al orașului, se oferă garanție 2 ani. Citiți cu atenție certificatul de garanție.
Sauvignon
Utilizator 1din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Exista, desigur, si varianta in care garantia va acopera doar repararea sau inlocuirea produsului defect. Doar atat, nu si pagubele colaterale produse. Pentru asta exista asigurari de locuinta cu optiune suplimentara pentru inundatii.
mitabiciclista
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Asigurarea locuinței, cea mai sigura.Primeati bani de la compania de asigurări iar ei îi recuperau de la distribuitorul caloriferului sau de la producător,treaba lor,au avocați și se pricep la asta.Nu mai aveați nici o bătaie de cap.