avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 616 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Inundatie in urma unui calorifer (in garantie) spart ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Inundatie in urma unui calorifer (in garantie) spart in apartament

Acum 3 ani mi-am schimbat caloriferele din casa, am ales pentru asta un calorifer de aluminiu cu prețul de 56 lei/element din oferta unei firme foarte cunoscute la noi.

In data de 01.11.2022, in urma incarcarii coloanei de apa, caloriferul s-a spart. In urma acestui incident:
- casa s-a umplut de apa si am ajuns in situatia neplacuta in care am fost nevoita sa scot tot parchetul care s-a umplut de apa si s-a umflat.
- dulapurile si patul au tras apa si s-au deformat in partea de jos
- plinta s-a distrus;
- tocurile de la usi s-au deteriorat in partea de jos care a tras apa....
- a trebuit sa ma mut de acasa deoarece nu mai am practic unde sta, toate lucrurile sunt ambalate pe balcon si mobila este desfacuta.
- si multe alte probleme pe care le pot detalia daca este nevoie...
Dpdv legal, avand in vedere ca situatia a pornit de la caloriferul meu, eu sunt considerata responsabila. Avand in vedere ca este un calorifer schimbat acum 3 ani, cu garantie 10 ani, va intreb pe dvs: Cine este responsabil? Se putea intampla asa ceva daca caloriferul nu ar fi avut o problema de fabricatie?
As putea sa ma indrept in instanta impotriva comerciantului in aceasta speta?

Cu respect!

- Potrivit regulamentului, pe acest forum se discută doar spețele, nu și persoanele fizice/juridice implicate în ele. -
Ultima modificare: Joi, 10 Noiembrie 2022
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: mitabiciclista , utilizator 12:27, 12 Noiembrie 2022
Garanția de 10 ani se oferă numai la sistemul de încălzire propriu, adică cu centrala termica proprie. La sistemul centralizat comun al orașului, se oferă garanție 2 ani. Citiți cu atenție certificatul de garanție.
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Exista, desigur, si varianta in care garantia va acopera doar repararea sau inlocuirea produsului defect. Doar atat, nu si pagubele colaterale produse. Pentru asta exista asigurari de locuinta cu optiune suplimentara pentru inundatii.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Asigurarea locuinței, cea mai sigura.Primeati bani de la compania de asigurări iar ei îi recuperau de la distribuitorul caloriferului sau de la producător,treaba lor,au avocați și se pricep la asta.Nu mai aveați nici o bătaie de cap.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Raspunderea comerciantului sau a producatorului Cristea-Cosmin Cristea-Cosmin Cine raspunde fata de o reclamatie a unui defect a unui produs,in momentul in care s-a facut o reclamatie catre producator? Comerciantul, mai poate fi tras la ... (vezi toată discuția)
Drepturi in cazul lipsei pieselor de schimb la un produs electrocasnic iesit din garantie, dar aflat in durata medie de functionare bororo bororo Am o intrebare legata de dreptul si protectia consumatorilor. In cazul in care am un produs electrocasnic iesit din garantie dar aflat inca in perioada medie ... (vezi toată discuția)
Garantie obligatorie persoana fizica 24 luni? cristi_hummer cristi_hummer am cumparat un laptop de pe vexio, mi-au spus cand l-am comandat ca are defapt 24 luni si pe site scria 1 an, dar au spus ca, cu noile legi sunt obligati sa ... (vezi toată discuția)