avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 306 soluții astăzi
Acasă Subiect: ecc romania
Subiect: ecc romania
ACCES GRATUIT

Probleme cu transportatorii aerieni în această perioadă? Cui trebuie să te adresezi și-n ce condiții

Dragos Niculescu în Salarizare, taxare & relația cu statul
Redactor, avocatnet.ro
13 Iulie 2022 | 0 | 1841 | Timp de citire: 3 min.

Greve ale piloților, ale însoțitorilor de zbor, reducerea numărului de angajați ai aeroporturilor și ai companiilor de transport aerian sunt doar câteva dintre motivele care au dus, doar în acest an, la întârzierea sau anularea a mii de zboruri. Cei ce au probleme cu companiile aeriene în această perioadă se pot adresa, după ce au încercat, fără succes, să rezolve situația direct cu furnizorul de servicii de transport aerian, fie Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), în cazul unui operator din țara noastră, fie Centrului European al Consumatorilor (ECC România), în cazul companiilor străine. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Black Friday 2018: Cui ne putem adresa în cazul unor probleme cu comercianții

Dragos Niculescu în Salarizare, taxare & relația cu statul
Redactor, avocatnet.ro
1 Noiembrie 2018 | 0 | 1920 | Timp de citire: 2 min.

În interacțiunea comerciant-client pot apărea, mai ales în perioadele în care volumul produselor vândute este mare, adică în perioadele cu reduceri de preț, diverse neînțelegeri sau chiar probleme, care nu-și găsesc întotdeauna o rezolvarea rapidă și facilă. Astfel, în cazul în care comerciantul nu a rezolvat situația apărută, cumpărătorul se poate adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC). Citește articolul

ACCES GRATUIT
De Black Friday, fii informat!

Cum rezolvăm problemele cu comercianții români sau străini: Cui ne adresăm și în ce condiții

Simona Voiculescu în Salarizare, taxare & relația cu statul
Redactor-șef, avocatnet.ro
16 Noiembrie 2017 | 2 | 2144 | Timp de citire: 2 min.

Dacă ne-am adresat deja comerciantului sau celui care ne prestează un serviciu și am primit o rezolvare nesatisfăcătoare sau chiar deloc, abia atunci ne putem adresa autorităților din domeniu: Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) și Centrului European al Consumatorilor (ECC România), după caz. Cel mai important lucru este să însoțim plângerile noastre de copiile tuturor documentelor pe care ni le cer. În orice caz, indiferent de rezolvare, vom primi un răspuns de la aceste autorități într-o lună de zile. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Ce trebuie să faceți când sunteți nemulțumit de un produs sau un serviciu cumpărat din Italia?

Dragos Niculescu în Obligatii legale în Italia
Redactor, avocatnet.ro
18 Mai 2016 | 0 | 10167 | Timp de citire: 4 min.

Ce trebuie să facă un cetățean român când nu este mulțumit de un produs sau serviciu achiziționat din Italia? Poate apela la serviciile Centrului European al Consumatorilor din România (ECC România). Citește articolul