Doua solutii electronice accesibile oricarui IMM pot reduce cheltuielile de procesare a documentelor cu peste 75%, le elimina pe cele de transport si permit pastrarea documentelor in siguranta, la indemana, fara a-ti aglomera biroul. Citește articolul
Posibilitatea de a depune online declaratiile fiscale folosind un certificat digital calificat a avut un impact pozitiv semnificativ asupra contribuabilului roman. Dintr-odata, declararea veniturilor si a obligatiilor catre stat s-a putut realiza direct din fata calculatorului, la fel de simplu ca transmiterea unui e-mail. Citește articolul
Saptamana aceasta dorim sa va prezentam un instrument de crestere a eficientei activitatii contabile: serviciul de arhivare electronica cu valoare legala pe care certSIGN il ofera gratis tuturor celor care cumpara sau reinnoiesc un certificat digital calificat in perioada de vara. Serviciul face parte dintr-un pachet extins de beneficii care mai contine vouchere pentru produse financiar-contabile si acces gratuit timp de 3 luni la cea mai moderna aplicatie juridica dezvoltata in Romania. Citește articolul
In vara anului trecut, aproximativ 100.000 contribuabilii au cumparat certificatul digital calificat pentru a putea depune declaratia 112 online, conform solicitarii Agentiei Nationala de Administrare Fiscala. Deoarece conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, valabilitatea certificatului digital este stabilita la un an de zile, toti acesti contribuabili trebuie sa isi reinnoiasca certificatele digitale in perioada imediat urmatoare. Altfel, dupa expirarea certificatului, acestia nu vor mai putea depune declaratiile fiscale online. Citește articolul
Certificatul digital pentru semnatura electronica este valabil un an de zile de la data emiterii, iar pentru a putea fi utilizat si dupa aceasta perioada trebuie reinnoit. Costul reinnoirii variaza in jurul a 30 de euro, fara TVA, iar procedura depinde de furnizorul care a emis certificatul. Va explicam astazi ce pasi trebuie sa urmati, la fiecare dintre cei trei furnizori, pentru a va reinnoi certificatul digital, astfel incat sa puteti semna in continuare documente in format electronic. Citește articolul
Certificatele digitale pentru semnatura electronica sunt valabile un an de zile. Ele trebuie reinnoite inainte de trecerea acestei perioade, iar noile certificate digitale trebuie inregistrate la randul lor pe portalul ANAF. Procedura este simpla si nu mai este nevoie sa depuneti un nou formular 150 la organul fiscal. Ce trebuie sa faceti exact? Cititi in articolul nostru de astazi. Citește articolul
Consumul de hartie la nivel mondial a crescut cu peste 400% in ultimii 40 de ani. In fiecare an 35% din volumul copacilor defrisati - aproximativ 40.000 de kilometri patrati de padure - ajung cartoane si hartie. Citește articolul
Cei mai multi dintre noi isi incep ziua accesandu-si profilul de Facebook, verificandu-si emailul sau citind stirile online. Dar relatia noastra cu online-ul nu se opreste aici. Participam la licitatii, cumparam din magazine virtuale, ne platim facturile sau chiar ne gasim partenerii de viata online. Citește articolul
Un utilizator obisnuit de Internet are aproximativ 25 de conturi online, potrivit unui studiu publicat de Social technology review. Cele 25 de conturi pot fi adrese de email, conturi pe retelele de socializare si pe diferite site-uri. Citește articolul
certSIGN emite, din octombrie 2011, certificate digitale exclusiv pe chei RSA de 2048 de biti. Citește articolul