Din momentul în care angajatorul a decis să ofere salariaților tichete de masă, ar trebui să o facă pentru toți, indiferent că lucrează cu normă întreagă sau parțială sau au un program inegal de lucru. Singura condiție pe care trebuie să o „bifeze” salariații este să aibă funcția de bază la respectivul angajator. Citește articolul
Tichetele de masă sunt folosite adesea de angajatori pentru că presupun o sarcină fiscală mai scăzută, întrucât „scapă” de contribuții sociale. În prezent, sunt și mai ușor de folosit pentru angajați întrucât a apărut de ceva vreme și varianta lor electronică. Tichetele se acordă pentru perioadele de lucru efectiv, câte un tichet pe zi, iar valoarea lor este stabilită prin acordul părților, existând și o valoare maximă admisă prin lege pentru fiecare tichet în parte. Citește articolul
Angajatorii vor putea putea acorda salariatilor, din februarie 2014, tichete de masa in format electronic, sub forma unor carduri care vor functiona ca un portofel electronic, se arata intr-un act normativ publicat recent in Monitorul Oficial. In momentul de fata tichetele de masa pot fi distribuite doar pe suport hartie, insa potrivit noilor dispozitii angajatorii vor putea opta pentru forma in care sunt emise tichetele, pe hartie sau in format electronic. Citește articolul
Achizitionarea tichetelor de masa in format electronic va presupune costuri mai mari pentru angajatori, comparativ cu achizionarea tichetele pe suport hartie, este de parere Jean Istasse, general manager Sodexo Solutii pentru Motivare, una dintre companiile care emit bonuri de masa pe piata din Romania. Totusi, regimul fiscal aplicat angajatorilor care acorda tichete de masa va ramane neschimbat, indiferent de forma in care sunt emise aceste tichete, a adaugat acesta pentru AvocatNet.ro. Citește articolul