Doar 8,8% din totalul întreprinderilor din România inovează în vreun fel producția: fie livrează un produs îmbunătățit sau schimbă modul de producție. Față de perioada trecută (2018 – 2020), numărul companiilor inovatoare a scăzut cu 1,9%. Lipsa de inovație atrage aduce în discursul public o problemă a rezilienței economiei din România. Vom putea inova pentru a ne dezvolta sau cum altfel vom crește? Citește articolul
Activitățile din sfera industriilor creative au un potențial de creștere însemnat, fiind caracterizate printr-un aport mare de cunoștințe și informații și prin generarea de valoare adăugată sub forma proprietății intelectuale. Vânzările globale generate de aceste industrii reprezintă 3% din produsul intern brut (PIB) mondial, în condițiile în care doar 1% din populația activă a lumii este angajată în domenii creative. Tocmai de aceea, dezvoltarea lor este prioritară în cadrul multor programe de finanțare în care ajutorul nerambursabil poate ajunge la 100% din valoarea proiectului de investiții. Citește articolul
Fie ca va aflati in pozitia de director, manager sau factor de decizie, pentru a mentine competitivitatea companiei pe piata, promovarea unei culturi organizationale bazate pe inovatie este cheia care va asigura reusita. Citește articolul