avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 900 soluții astăzi
Forum Activitate zefir

Activitate zefir

Legitimatia de urmas EROU REVOLUTIE am pierdut----nu si certificatul-----va rog sa mi spuneti daca trebuie sa dau perderea in M O declarat nula, apoi stiu ca trebuie sa merg Bucuresti -SSPR. Multumesc
Sunt asistent medical, pensionat de boala gr 3 cu drept de munca 4 ore, si am prounerea din partea unui sef de ingrijiri la domiciliu, sa ma angajeze ca PFA , deoarece se scuza ca , prin CIM (contract individual de munca) ar plati prea multe taxe pentru mine, va rog sa ma ajutati din punct de vedere legal dar si uman , daca este bine sa accept aceasta modalitate. Ma framant mult in ideea ca nu am stofa de comerciant, ca nu inteleg cum o sa fiu platita, de catre cine, acele ingrijiri la domiciliu fiind decontate de casa de asigurari de sanatate, acelui sef, si eu cum primesc banii, ce conditii sa pun angajatorului, cum sa gandesc lucrurile ca eu sa raman lunar cu beneficiu, sau macar 500 ron,. Va rog daca se poate sa ma indrumati cum sa procedez si cum sa pun problema, pentru aceasta forma de angajare. AM AFLAT ACUM CA ESTE VORBA DE PROFESIE LIBERALA, O ALTA VARIANTA ,va rog sa mi spuneti este compatibila aceasta cu pensia de invaliditate gr 3 cu drept de munca 4 ore?Si va mai rog in masura in care se poate sa mi spuneti daca obtin ceva venit din aceasta si daca o sa mi permit plata taxelor, atata timp cat eu nu lucrez cu bani , chitante, ci seful de ingrijiri imi va da o suma modesta.Sfatuiti ma cat sa fie suma care trebuie sa cer sa pot ramane cu un venit macar de 500 ron.MII DE MULTUMIRI
Merg cu auto propriu si RCA ,in Germania la studii 4 luni, varog sa mi spuneti ce obligatii am acolo, trebuie sa mai fac asigurare?
a rog sa mi spunrti, am 20 de ani, nu am serviciu, nu sunt student, mai sunt asigurat medical? nu am somaj, nici ajutor social.Ce ar trebui sa fac daca nu sunt asigurat medical?
va multumesc