Din pacate problema dlui Patrax nu va fi rezolvata decat dupa dezbaterea succesiunii. Indiferent de modul in care se incheie contractul de inchiriere, in forma autentica in prezenta unui jurist sau in fata unui notar, dl Patrax nu va putea inregistra ca si cheltuiala deductibila contractul in contabilitate decat daca are stampila de inregistrare la ANAF. Se poate face o imputernicire de reprezentare a mostenitorilor care nu sunt prezenti in tara sa ii reprezinte o alta persoana la dezbaterea mostenirii. Eventual incercati sa platiti in avans chiria pe o perioada de timp pentru a putea ajuta familia sa isi rezolve partea juridica. Apoi incheiati un contract de inchiriere cu proprietarii (cei 2 care nu sunt prezenti trebuie sa dea o procura de administrare unei terte persoane care va semna contractul de inchiriere si declaratiile 220 si 200 in numele lor) si abia apoi puteti sa va inregistrati contractul. Sau puteti sa renuntati sa va deduceti cheltuielile cu intretinerea si chiria. Practic ANAF are dreptate, nu poate inregistra o declaratie 220 pe numele unei persoane decedate. Dl Patrax cauta o solutie la problema contabila, nu cum isi rezolva mostenitorii problema lor.
Mie mi se pare ca din 13 ianuarie, cand am inteles ca au incetat raporturile de munca, pana in 24 februarie, cand s-a cerut eliberarea pentru 24 de ore a cm, angajatorul trebuia sa inchida deja cartea de munca si nu sa o elibereze pentru 24 de ore ci sa o elibereze pentru ca este deja inchisa. Abaterea este a angajatorului nu a angajatului si eu una m-as adresa inspectorului ITM care se ocupa de angajatorul in cauza pentru a face toate demersurile necesare pentru incheierea cm.
Demisia este adusa la cunostinta dar trebuie sa lucrati 15 zile calendaristice din momentul prezentarii acesteia. Se poate insa ca angajatorul dumneavoastra sa fie de acord sa incetati raporturile mai devreme si atunci sa fie de acors cu 55 litera b)
Deocamdata nu s-a revenit asupra deciziei. Se poate raspunde la intrebare doar in momentul in care se publica in Monitorul Oficial ceva in aceasta privinta.
Nu sunt aproape nule, implica doar un efort suplimentar. Cereti sa va plateasca si cheltuielile onorariului avocatului si atunci nu veti iesi in pierdere, doar ca va dura un pic. De obicei se sperie cand vad ca sunteti hotarata si va cereti drepturile.
In cazul in care doriti sa va adresati unei instante, nu aveti de plata nici o taxa de timbru, va veti adresa instantei de pe raza domiciului dumneavoastra si daca va hotarati sa apelati la un avocat, ceea ce va sfatuiesc, se considera cheltuieli de judecata si plata lor revine firmei.
Nu puteti fi obligat sa va folositi telefonul personal in interes de serviciu, se poate folosi insa un contract de comodat. Acest contract se incheie cu acordul ambelor parti. Prin acesta se poate deconta factura de telefon partial sau integral, in functie de cum agreati.