Cat/daca exista o limitare al adaos-ului comercial in cazul revanzarii unui produs non alimentar. In cazul meu, in cazul unor vopseluri pt lemn.
Multumesc
In contextul titlului, doresc sa ma lamuresc cu urmatoarele:
-stagiul militar satisfacut intra in calculul anilor necesari pensionarii?
- idem in cazul anilor de facultate. In aceasta situatie sunt interesat si de cazul in care din maotive de sanatate am repetat un an, acesta se calculeaza ca vechime (in cazul unui raspuns pozitiv) sau doar anii de baza ai facultatii respective?
Situatie:
Am avut angajata o firma de constructii (cu contract, deviz, etc) spre a-mi executa diverse lucrari in vederea ridicarii unei case de lemn executata de alta firma. Lucrarile s-au desfasurat in perioada septembrie- decembrie 2017, platile lucrarilor le-am onorat cf facturilor, mai putin suma de 1000 Euro reprezentand organizari de santier. Nemultumirea constructorului a fost mare, ajungand la diverse amenintari, reziliind contractul prin mail (fara semnatura sau act aditional). La 2 luni, respectiv in februarie, incepe sa cada tencuiala decorativa de pe hidroizolatia fundatiei, moment in care am anuntat ca suma restanta o transform in garantie pana la remedierea problemelor aparute. (In contract garantia lucrarilor este de 2 ani). Problema este ca acum constructorul pt remediere conditioneaza reparatia prin constituirea unui depozit la termen cu cei 1000 Euro restanti. Totodata mai are sa-mi predea acte necesare intocmirii cartii tehnice a constructiei.
Ce este de facut?
Multumesc
Detin un apartament 3 camere Bucuresti (zona Ilioara sector 3) in care isi au sediul social si 2 firme + un PFA (toate ale familiei). Familie compusa din 3 membri (sot, sotie, fiu).
Apartamentul in cauza a fost achizitionat in 2000 (constructie din 1978).
Conform noilor reglementari, in conditiile de mai sus, am nevoie pentru stabilirea cotei de impozitare de un raport de evaluare anevar.
In concluzie, putem colabora si in ce conditii?
Am urmatoarea situatie:
-firma de familie (srl) cu sediul social in apartamentul locuinta, infiintata in 2006, platitoare de impozit pe profit. Din 2010 fara angajati pana in oct 2014 cand administratorul societatii si unic actionar devine angajat cu part time la salarul min pe economie.
Pt prima data zilele trecute primesc instiintare de plata TV pe firma,dupa cum urmeaza:
- 2012, 4lei/luna
- 2013, 4 lei/luna
- 2014, 4 lei/luna ian-sept si 50 lei/luna oct-dec
- 2015, 50 lei/luna ian-iul
Intrebare: de ce apare diferenta de valoare si ce pot face pt a nu achita la valoarea de mai sus?
Problema in cazul meu este ca nu arata nimic urat. Intraga instalatie este schimbata pe Cu, cu centrala proprie, apometrul in discutie este in debara si nu se vede. Deci am investit, apometrul este legal, declarat, luat in calcul de catre "elsaco". Daca e un "vox populi" sa plateasca asociatia bransarea wc-ului la alta sursa de apa, sau, de ce nu sigileaza intrarile de apa de pe coloana in discutie in apartamentele ce nu o folosesc?
Multumesc
In urma cu aprox. 10 ani in blocul unde locuiesc, in fiecare apartament au fost montate (contracost) apometre pe fiecare conducta de intrare a apei in apartament. Baia de serviciu fiind singurul loc din apartament unde exista 2 admisii de apa rece, una la chiuveta si a doua la wc-ul de serviciu. La vremea respectiva am fost singurul apartament care am montat apometru pe admisia de apa rece de la wc-ul mai sus mentionat. In urma cu 2 luni conducta de apa rece aferenta wc-ului de serviciu a fost inchisa (fara anunt prealabil) din dispozitia Presedintelui asociatiei pe motiv ca se fura apa din acea conducta in diverse apartamente, afirirmatie neverificata (o supozitie). Am repornit respectiva conducta, pana zilele trecute cand in urma unei adunari generale s-a decis oprirea coloanei de apa ce deserveste wc-urile de serviciu aferente.
Intrebarea mea este urmatoarea: se poate in situatia de mai sus sa se inchida o coloana de apa daca aceasta deserveste doar un singur apometru montat legal la vremea respectiva? Asociatia nu trebuie sa-mi plateasca debransarea apometrului si remontarea wc-ului la alta sursa de apa contorizata din apartament?
Am intocmit declaratia 100, am semnat-o si depus-o, insa recipisa are erori: "eroare regula: la R15 nu se accepta mai multe declaratii cu cod_oblig = 103 si avand aceeasi data scadenta = 25.04.2015".
Am verificat declaratia, nu are mai multe coduri 103 (impoz pe profit datorat / plati anticipate - persoane juridice romane). Mentionez ca suma este 0.
Stie cineva sa-mi spuna unde gresesc, si care e problema?
Va multumesc frumos!
Doresc interpretarea urmatorului extras din "R.O.F.U.I.P. aprobat prin O.M.E.N. 5115/2014, publicat în Monitorul Oficial din 13.01.2015":
"Art. 113 (4)...Numărul absenţelor care pot fi motivate, fără documente medicale, doar pe baza cererilor părinţilor, tutorilor sau susţinătorilor legali, nu poate depăşi 3 zile pe semestru..."
Ce inseamna, echivalentul a 3zile x 6 ore/zi = 18 absente din mai multe zile cumulate, sau 3 zile in care elevul poate sa aiba cate 1 absenta /zi ?
Multumesc