Vă puteți adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal cu o plângere, pe care nu vă recomand să o faceți.
Pierderea lui va fi o amendă, iar a dumneavoastră depinde cum se va răzbuna pe mașină.
Când contestaţia la executare a fost admisă, iar hotărârea a rămas definitivă, taxa se restituie proporţional cu admiterea contestaţiei în termen de 1 an (art. 45 OUG 80/2013)
Da POtrivit regulamnetului GDPR este legal dacă are consimțământul dumneavoastra.
Nu are nevoi, de nicio aprobare,daca numărul de înmatriculare este blurat.
Cam confuză întrebarea.
Cheltuielile de judecată se achită de persoana care a pierdut procesul definitiv.
Dacă am înțeles bine, trebuie să achitați o sumă de bani la o primărie.
In cererea de chemare în judecată trebuie să aveți trecut inclusiv contul bancar al UAT-ului.
Este preferabil să achitați de bunăvie, decât să acumulați cheltuieli în plus cu executarea silită.
Bună ziua
Vă rog frumos să-mi spuneți dacă, în calitate de martor, am dreptul să solicit judecătoriei să aflu stadiul în care se află dosarul cauzei?
Vă rog un răspuns așa cum am răspun eu între 2010-2020 la peste 1600 de mesaje (acuma vad că sunt doar 1378), respectiv cu prevederea legală.
Cu un DA sau NU ori să-mi angajez un avocat, nu are rost să îmi răspundeți.
Mulțumesc!
Cele mai bune informații le puteți solicita de la ministrul Mediului, Apelor și Pădurilor, nu de la vreun ocol silvic, mai ales dacă vă răspunde unul doar cu bac.
Punctul meu de vedere si a Codului civil este că o pădure nu poate fi arendare deoarece nu face parte din bunurile agricole care pot fi arendate. (Vedeți art. 1.836 din C. civil.).
Faţă de datele prezentate, din punctul meu de vedere, nu este posibil schimbul de terenuri.
Schimbul de astfel de terenuri era posibil în baza art. 72 din Legea fondului funciar nr. 18/1991, dar acest articol a fost abrogat încă din 1998.
Sunt foarte multe astfel de hotărâri pentru că, pentru a face pe plac unor primari, secretarii sunt nevoiţi să motiveze în drept hotărârile prin diferite prevederi, care nu au nimic cu schimbul de terenuri.
Ar fi bine să scrieţi cum sunt motivate (prin ce fel de articole şi ce legi) hotărârile din 2007 şi 2010.
Hotarârile pot fi atacate, în condiţiile Legii nr. 554/2001 la secţia de contencios administrativ a tribunalului din rază teritorială a domiciliului dumneavoastră.
Vă rog să aşteptaţi şi alte opinii.
Darie Tudor
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Răspuns întrebarea 1 + 2: NU
Argumente de ordin juridic:
1. dacă este legal adoptată o hotărâre de consiliu de modificare a coeficienților după câteva luni de la aprobarea lor la începutul lunii iulie 2017?
Art. 36 alin. (1) din L. 153/2017 stipulează [b]reîncadrarea personalului:[/b] La data intrării în vigoare a prezentei legi, reîncadrarea personalului salarizat potrivit prezentei legi se face pe noile funcţii, grade/trepte profesionale, gradaţie corespunzătoare vechimii în muncă şi vechime în specialitate/vechime în învăţământ avute, cu stabilirea salariilor de bază, soldelor de funcţie/salariilor de funcţie, indemnizaţiilor de încadrare şi indemnizaţiilor lunare potrivit art. 38.
Art. 38 relementează:
- La alin. (1) Prevederile prezentei legi se aplică etapizat, începând cu data de 1 iulie 2017
- alin. (2) lit. b) se prevede: prin excepţie de la lit. a), salariile lunare ale personalului prevăzut la art. 11 se stabilesc în conformitate cu prevederile acestui articol; adică, pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul familiei ocupaţionale "Administraţie"… salariile de bază se stabilesc prin hotărâre a consiliului local, în baza nomenclatorului funcţiilor necesare desfăşurării activităţilor specifice fiecărei instituţii sau autorităţi a administraţiei publice locale, precum şi ierarhia funcţiilor sunt prevăzute în anexa nr. VIII cap. I lit. A pct. III şi cap. II lit. A pct. IV.
Din prevederile de mai sus rezultă că stabilirea salariilor de bază are loc în luna iulie 2017 şi emiterea de către ordonatorii de credite a dispoziţiilor de reîncadrare.
În prima decată a lunii august 2017 se acordă drepturile salariale în baza dispoziţiilor de reîncadrare emise de ordonatorul de credite, dată la care dispoziţiile au intrat în circuitul civil.
În plus, potrivit prevederilor alin. (2) din art. 37 al Legii 153/2017, persoana nemulţumită de stabilirea salariilor de bază poate depune în termen de 20 de zile la comunicarea actului administrative de stabilire a drepturilor salariale, contestaţie la sediul ordonatorului de credite.
Opinez că, o hotarâre adoptată în baza L. 153/2017 şi intrata în circuitul civil nu mai poate fi modificată. Ulterior ea poate fi doar completată în măsura în care, după data adoptării, au fost aprobate printr-o organigramă, posturi noi.
Chiar şi Legea nr. 153/2015 prevede ca începând cu data de 1 ianuarie 2018 să se acordă următoarele creşteri salariale, nu de reîncadrări a salariaţilor. În cazul administraţiei publice locale în baza coeficienţilor stabiliţi la gradatia 0 la data intrării în vigoare a legiia au loc creşteri salariale raportate la asalriul minim pe economie valabil la 01.01.2018.
2. Este corect stabilit coeficientul de ierarhizare în acest caz?
Chiar dacă legea ar fi permis o hotărâre de consiliu de modificare a reîncadrărilor coeficientul de ierarhizare stabilit încalcă prevederile legii.
Printre altele se încalcă prevederile:
a) art. 6 lit. d) – principiul importanţei sociale a muncii;
b) art. 6 lit. f) – principiul ierarhizării pe verticală şi orizontală;
c) art. 11 alin. (2) – Nomenclatorul funcţiilor prevăzut în anexa nr. VIII din Legea nr. 153/2017.
CovaciCovaci a scris:
Ms. Dar trebuie sa fie o soluție. .. Dar ce dracu sunt condamnat gata. Trebuie sămi fac programul după clopotele și slujbele lui?
V-am recomandat ceea ce sa faceti.
Legal nu este nicio solutie. Divina pote fi: un cutremur, un incediu...
P.S.: In Cluj sunt, de mult si la mai multe biserici, zeci de reclamatii, dar clopotele continua sa se auda.