Indiferent ca este in acte spatiu comercial tot trebuie sa ia acordul vecinilor si al asociatiei, acord pe care nu e obligatoriu sa il primeasca.
ONRC le cere indiferent de situatie intrucat cand deschizi orice se schimba destinatia. Era ceva si se face altceva alta afacere.
[ link extern ]
Vecinii pot refuza sa semneze si unul daca nu semneaza pot sa isi ia gandul.
Presedintele asociatiei inainte sa puna stampila are obligatia in primul rand sa sune sa verifice daca chiar au semnat vecinii respectivi.
Dupa cum vedeti in formular jos pomeneste de GDPR si cu niste semnaturi false la o verificare sau reclamatie cineva ajunge direct cu dosar .
Daca au semnat toti vecinii spatiului conform indicatiilor presedintelui abia apoi se intreaba de comitet restul locatarilor daca sunt de acord sau nu.
Chiar daca vecinii sunt de acord si restul majoritatea din cei ramasi sunt nemultuiti nu se da acordul si isi poate cauta alt spatiu.
Dupa aia e simplu de reclamat cand nu ai dat acordul si cum s-a intamplat la altii poti ajunge la inchisoare ca ai falsificat semnaturile acum cu GDPR.
Restul sunt povesti ca nu tebuie sau ca cu niste semnaturi de la oricare alti vecini le da acordul. Cand te-a reclamat un vecin sau asociatia si verifica aia cineva va iesi vinovat.