avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 885 soluții astăzi
Forum Activitate andreea pad

Activitate andreea pad

Discuție angajare
La Consiliul judetean se poate aduce, prin transfer, de la o institutie subordonata un sofer fara studii medii ?
Discuție OUG 53/20018
OUG 53/20018 se aplica si la cei care au sustinut deja concursuri pentru obtinerea gradului de ofiter?
Discuție adaugare nume
Ce pasi trebuie sa urmez pentru a adauga alaturi de numele sotului, pe care l-am luat dupa casatorie, si pe cel purtat anterior ?
Buna ziua!
Lucrez in administratia publica locala si in data de 27 dec.2011 am primit o dispozitie de imputare care la art.2 din aceasta dispozitie se spune ca:"Recuperarea sumei mentionate la art.1 se va face in baza unei hotarari judecatoresti definitive si irevocabile, prin retineri lunare timp de 3 ani de la pronuntarea deciziei civile conform prevederilor art.169 alin(2) din Codul muncii,republicat,retinerile incepand sa opereze din prima luna dupa pronuntarea hotararii de catre instanta"
Niciodata nu am primit aceasta hotarare judecatoreasca.
Din ianuarie 2014 au inceput sa se faca retineri,dar pentru o alta suma,nu cea din aceasta dispozitie,dar ca si act de imputare au folosit tot aceasta dispozitie din 2011.Au impartit suma la 3 ani,dar acum mi-au pus in vedere ca trebuie sa platesc toata suma pana la 1 iulie 2015 pentru ca altfel ma executa silit in baza acestei dispozitii din 27.12.2011. Eu nu am atacat aceasta dispozitie intrucat am considerat ca nu constituie titlu executoriu neprimind nicio hotarare judecatoreasca cf.art.2 din dispozitie.Este corect sa-mi aplice aceasta dispozitie care nu arata suma exacta pe care trebuie sa o achit ci o alta suma, este titlu executoriu daca nu mi-au dat nici o hotarare judecatoreasca,de ce mi-au comprimat timpul de returnare a sumei in mai putin de 3 ani?
Buna ziua!
Sunt angajat contractual in administratia publica locala pe functia de sofer.As dori sa stiu daca exista un termen anume de plata a diurnei de 13 lei.Mentionez ca aproape zilnic ma deplasez in interes serviciu.Am ordine de deplasare din decembrie 2012 si nu mi se platesc pe motiv ca este tarziu.Exista un termen anume de depunere a acestor ordine de deplasare?Ma intereseaza si actul normativ care prevede acest lucru. Va multumesc!
Răspuns la discuția Legea 84/2012
Va multumesc pentru raspunsul dumneavoastra,dar aceste drepturi au fost impozitate ca si salariile.A fost corect?
Discuție Legea 84/2012
Buna ziua!
Lucrez in administatia publica locala si am primit intre anii 2008-2011 un spor pentru hrana si tinuta.Aceste sume le-am luat in baza unui contract colectiv de munca inregistrat la Directia muncii.Curtea de conturi ne-a imputat aceste sume (ordonatorul de credite al institutiei a dat dispozitie de retinere) si din ianuarie 2012 ni se fac lunar retineri pentru acoperirea "prejudiciului".Mentionez ca aceste sume au fost platite angajatilor din contul de cheltuieli materiale,oprindu-se si impozit la ele. In acest caz beneficiem de aparitia Legii 84/2012? Va multumesc!
Răspuns la discuția Prima acordata ilegal
Buna ziua!Am inteles ca ni se va da dispozitie de imputare.Care sunt pasii pe care trebuie sa-i urmam?Pe contractuali ii va da in judecata.Va multumesc!
Buna ziua!Lucrez in administratia publica locala si in anul 2009 am primit o prima in valoare de 1180 ron.In urma controlului curtii de conturi s-a constata ca aceasta prima a fos acordata ilegal deoarece s-a facut cu mentionarea unor articole deja abrogate.Trebuie sa dau inapoi suma de 2224 ron. Este corect ca functionarii sa returneze acesti bani,in conditiile in care nu noi suntem vinovati?De ce trebuie sa dam dublu,desi noi am luat doar 1180 ron?
Discuție casierie
Buna ziua!
Sunt angajata pe functia de inspector asistent in cadrul serviciului financiar-contabil dintr-o institutie a administratiei publice locale.
1)ţin evidenţa gestiunilor de materiale;
2)întocmesc notele contabile privind bunurile materiale;
3)verific situaţiile privind consumul de materiale şi de carburanţi şi întocmesc nota contabilă;
4)răspund de scoaterea din funcţiune a bunurilor materiale şi valorificarea acestora, în condiţiile legii şi întocmesc notele contabile aferente;
5)lunar întocmesc balanţa de verificare analitică a bunurilor materiale din clasa 300;
6)particip la inventarierea bunurilor din domeniul public şi privat a institutiei;
7)îndosariez şi arhivez documentele privind evidenţa contabilă;
Pe langa toate acestea tin si casieria institutiei,desi anul acesta am fost incadrata pe inspector asistent deoarece am terminat facultatea de finante banci.Este corect sa mai tin si casieria in aceste conditii?Va multumesc!