avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 531 soluții astăzi
Forum Activitate monis

Activitate monis

Sunt mama unui elev de 17 ani, care acum este in clasa a XI-a. Este premiantul clasei cu toate piedicile avute din partea unui cadru didactic. Din clasa a IX-a copilul a fost abuzat emotional de o doamna profesoara care, daca a vazut ca nu riposteaza la nici un fel de atac, acum a trecut la atac impotriva parintilor. Nu mai vrea sa participe la orele dumneaei si prin urmare singura solutie este transferul in clasa paralela dar, conducerea unitatii ne spune ca transferul il poate face doar la incheierea semestrului. Exista o portita sa-l schimbam acum in luna lui octombrie 2017?
Buna ziua,

Azi am vizionat o casa prin intermediul unei ag.imob.. Inainte de vizionare am semnat un contract de intermediere cumparare si o foaie de vizitare. Contractul prevede clauze, precum ca, in cazul in care faci tranzactia fara ei, poti fi adus in fata instantei pentru recuperare comision. La sfarsit, contractului cuprinde si cateva randuri referitoare la rezilierea contractului, randuri necompletate..... nesemnate.
In acest contract insa, nu se prevede nicaieri perioada de valabilitate a acestuia .
INTREBARE: In cazul in care ma duc la agentie si reziliez contractul (prin completarea spatiilor libere), apoi cumpar casa, pot fi trasa la raspundere in fata instantei de catre agentie?
Discuție CASA NOUA
Am gasit sa cumpar o casa noua, nelocuita, dar dupa ce am cerut planul casei (etaj si parter) am sesizat ca planul initial facut, nu coincide cu ceea ce este pe teren. Este schimbat prin constructie si parterul si etajul, ba mai mult este facuta si o camera la mansarda, iar planul nu prevede mansarda.
Ce ma sfatuiti, as putea avea probleme vreodata cu cei de la Inspectoratul de Stat pentru Constructii sau de la alte institutii?
Răspuns la discuția Eroare d112