Asta inseamna sa n-ai legatura cu domeniul transporturilor.Am lucrat 15 ani intr-o intreprindere de transport marfa unde pe linga transport intern erau si 15 masini care faceau transport international.Niciodata nu s-a intimplat astfel de incidente.Fiindca soferul stia ca raspude pentru securitatea marfii.N-are nicio legatura perioda de somn si odihna obligatorie cu obligatia soferului stabilita prin fisa postului , prin care raspundea de inventarul autotrenului si de marfa transportata.Nu poti sa planifici totul , apar si situatiii cind te tine la incarcat si 48 de ore sau nu te descarca decit a doua zi , etc.soferul stiind ca raspunde de marfa platea parcarea pazita daca era cazul si ii deconta la intoarcere.Multi luau bonuri de parcare dar nu stateau in parcari si le decontau la sediu ( faceau si ei un ghiseft).:))).Daca-i furau autotrenul cu totul ce facea ?
ioanditu a scris:
Ați comentat tipic facebook. Adică să vă băgați în seamă. Transportatorul ( prin coordonatorul de transport )ESTE OBLIGAT, CONFORM LEGISLATIEI DIN DOMENIUL TRANSPORTULUI, să planifice în așa fel cursele, încât soferul să ajungă la destinație, fără a fi nevoit să încalce regulile de circulație sau programul de condus/ lucru. În cazul în care șoferul nu poate să ajungă la garaj/ sediu și e nevoit să facă odihna săptămânală, altudeva decât la sediu, atunci transportatorul v-a trebui să-i rezerve camera la hotel și loc de parcare securizat.
viorel55 a scris:
Doamne Fereste sa fi transportator si sa ai asemenea soferi. Atat .
Asta inseamna sa n-ai legatura cu domeniul transporturilor.Am lucrat 15 ani intr-o intreprindere de transport marfa unde pe linga transport intern erau si 15 masini care faceau transport international.Niciodata nu s-a intimplat astfel de incidente.Fiindca soferul stia ca raspude pentru securitatea marfii.N-are nicio legatura perioda de somn si odihna obligatorie cu obligatia soferului stabilita prin fisa postului , prin care raspundea de inventarul autotrenului si de marfa transportata.Nu poti sa planifici totul , apar si situatiii cind te tine la incarcat si 48 de ore sau nu te descarca decit a doua zi , etc.soferul stiind ca raspunde de marfa platea parcarea pazita daca era cazul si ii deconta la intoarcere.Multi luau bonuri de parcare dar nu stateau in parcari si le decontau la sediu ( faceau si ei un ghiseft).:))).Daca-i furau autotrenul cu totul ce facea ?
ioanditu a scris:
Ați comentat tipic facebook. Adică să vă băgați în seamă. Transportatorul ( prin coordonatorul de transport )ESTE OBLIGAT, CONFORM LEGISLATIEI DIN DOMENIUL TRANSPORTULUI, să planifice în așa fel cursele, încât soferul să ajungă la destinație, fără a fi nevoit să încalce regulile de circulație sau programul de condus/ lucru. În cazul în care șoferul nu poate să ajungă la garaj/ sediu și e nevoit să facă odihna săptămânală, altudeva decât la sediu, atunci transportatorul v-a trebui să-i rezerve camera la hotel și loc de parcare securizat.
viorel55 a scris:
Doamne Fereste sa fi transportator si sa ai asemenea soferi. Atat .
Doamne Fereste sa fi transportator si sa ai asemenea soferi. Atat .