avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 560 soluții astăzi
Forum Activitate Orieta

Activitate Orieta


Buna ziua,
Va rog mult sa ma ajutati,cred ca am postat subiectul in sectiunea gresita.. Am 21 de ani si sunt studenta in Romania.Tatal meu lucreaza cu forme legale in Austria de 10 ani. Am inteles ca as putea sa primesc de acolo o alocatie,dar nu stiu exact ce demersuri implica asta pentru mine.Mentionez ca eu de cand am implinit varsta de 18 ani,nu am mai primit nici un fel de alocatie de la statul roman.
Va multumesc frumos!
Buna ziua,
Va rog mult sa ma ajutati. Am 21 de ani si sunt studenta in Romania.Tatal meu lucreaza cu forme legale in Austria de 10 ani. Am inteles ca as putea sa primesc de acolo o alocatie,dar nu stiu exact ce demersuri implica asta pentru mine.Mentionez ca eu de cand am implinit varsta de 18 ani,nu am mai primit nici un fel de alocatie de la statul roman.
Va multumesc frumos!
Buna ziua.Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea situatie. In conditiile in care parintii sunt divortati, copilul major in ultimul an de liceu locuieste cu mama iar tatal lucreaza legal in strainatate,poate fi obligat sa plateasca o pensie alimentara? Si daca da...care este procedura si cat va dura? Mentionez ca in urma cu 8 ani s-a desfasurat si finalizat un proces pentru pensie alimentara castigat de mama (pentru suma stipulata in hotararea de divort),dar care nu s-a concretizat ,mizandu-se pe mica intelegere de care insa nu se mai tine cont,copilul primind cate o suma modica neregulat si dupa insistente maxime.
Multumesc
Răspuns la discuția violare de domiciliu?!
..sa inteleg ca oricine poate intra pe geam oricand in casa cuiva indiferent de motiv in absenta proprietarului?