Nu erau sanse mai mari cu varianta societatilor profesionale tip SPRL ? Poate se vor aduce modificari proiectului. SRL e clar mai eficient, mai sigur, mai stabil, si organizarea este mai ampla, permite o anvergura mai mare, organigrama, departamente specializate, angajari cf. Codului Muncii.
O zi însorită !
Se formuleaza cerere de restituire taxa de timbru la instanta respectiva, si dupa ce se admite, hotararea legalizata se depune la Directia Impozite si Taxe - Primarie, impreuna cu o cerere adresata acestei institutii. De aici se restituie banii, daca nu sunt sume de compensat cu impozite si/sau amenzi. Cererea de reexaminare nu este tot una cu cererea de restituire a taxei de timbru. Inceputul l-ati castigat, mai departe e sigur.
Trebuie sa depuneti declaratiile fiscale la Administratia Finantelor Publice conform vectorului fiscal, la termenele stabilite in declaratia de mentiuni, urmeaza bilant de inchidere, hotararea AGA si dosarul la Registrul Comertului. Oricum vor trebui depuse declaratiile, altfel va poate bloca Fiscul, inchiderea firmei.
In contractul pentru sediul firmei, se trece "in curs de constituire", dupa ce initial ati obtinut rezervarea denumirii de la Registrul Comertului. Depinde de obiectul de activitate - codul CAEN, se pot defasura activitati si in afara sediului, la terti beneficiari (unele activitati se pot desfasura doar la sediu). Pe zero se poate tine firma oricat nu realizati incasari. Atentie, e altceva: fara activitate. Anterior inceperii activitatii, trebuie sa obtineti certificatul privind autorizarea activitatilor CAEN respective. Se pot face vanzari online dupa autorizarea activitatii necesare, si importuri la fel, desigur.
Cu siguranta ca procesul verbal a fost insuficient motivat in drept. A uitat sa indice si OUG 195/2002 si Regulamentul de aplicare OUG 195/2002 si a scris in hartia urmatoare. ERA OBLIGATORIU SA INDICE IN PROCESUL VERBAL - a se vedea art. 95 din OUG 195/2002 , NU DUPA ! E nul, merge plangere contraventionala !
Depinde ce clauze contractuale s-au stabilit. Fara factura si chitanta oricum nu se poate ! In principiul contractul de prestari servicii juridice cu o companie, este specific societatii profesionale de consilieri juridici. Ce fel de asistenta juridica poate acorda avocatul respectiv, in mod continuu ?? Probabil o face pe consilierul juridic.. .
Negativ, negativ, negativ ... nu se stie niciodata . Nici o sansa! Noi consilierii juridici suntem discriminati rau de tot in Instanta. Mai ca nu ni se respecta drepturile nici in cauzele proprii, nici drepturile civile esentiale. Sunt interese uriase. Cred ca nu merge din cauza coruptiei traditionale. E dictatura mare la instanta, cine dracu mai trece pe acolo ?? Pana la urma votul conteaza, poate o sa aveti noroc. Cum au avut altii cu Registrul Comertului. Nu se vrea legea asta, vor ei sa fie avocati. Puritanismu, fitzele !
Reglementarea din OUG nr. 97/2005 este incompleta, fiindca nu are anexa privind modelul cartii de imobil, deci este si deficitara. Doar Legea nr. 105/1996 avea anexa si notiunea de carte de imobil, in titlu, dar a fost abrogata. Sunt multe reglementari care nu se pot pune in aplicare, nu se pot duce la indeplinire. Legea nr. 677/2001 impune niste obligatii organizatorice..., inclusiv acordul persoanei in cauza. Daca locatarul refuza, nu exista sanctiune pentru acesta. Sunteti operator de date personale inregistrat ???
Legea nr. 114 din 1996 este partial abrogata, prin aparitia Noului Cod Civil, care aduce noi reglementari. Modelul cartii de imobil este abrogat, cu tot cu anexa. La fel si normele metodologice la Legea 114/1996 sunt ABROGATE intergal ! Daca Legea nr. 230 /2007 nu se coreleaza cu nimic din ce era inainte reglementarea cartii de imobil, e clar ca nu era ceva important, si cu timpul s-a renuntat. Nu era vorba de paralelism legislativ, dar daca la atributiile Comitetului Executiv al unei asociatii de proprietari, nimeni nu are nici o atributie pentru cartea de imobil, conf Legii nr. 230/2007 si Normelor Metodologice, atunci de ce vreti sa inventati si ocupatia aceasta? In plus o ordonanta de URGENTA, nu are puterea unei legii. DACA ORDONANTA DE URGENTA nr. 97 nu a fost corelata cu LEGEA nr. 230/2007, inseamna ca a ramas o chestiune de nostalgie. OUG 97 din 2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români, a fost republicată în Monitorul Oficial nr. 719 din 12.10.2011 în temeiul art. 218 din Legea nr. 71/2011 pentru punerea în aplicare a Legii nr. 287/2009 privind Codul civil. S-a renuntat inca din titlu la "cartea de imobil" !
Nu combateti o lege cu o ordonanta de urgenta, care e si mai veche decat legea, chiar daca a fost republicata ! Atunci de ce cautati pe net formulare abrogate ?? Tipizatul cartii de imobil a fost abrogat chiar prin OUG nr. 97/2005 cu tot cu Legea nr. 105/1996!
Faceti cerere de restituire onorariu expert tehnic judiciar, la urmatorul termen de judecata. Puteti prelua din inscrisurile din expertiza contramandata si sa cereti proba cu acte, mai departe vi le sustineti dvs.