nu trebuie să împărtăşiţi sfaturile cadastristului.
Acesta este plătit de vecini şi are tot interesul să fie de partea vecinilor, măsurătorile fiind executate de el.
Dacă aveţi cadastru făcut înaintea vecinului şi toate actele în ordine,aveţi un mare atu în faţa lor.
Este logic, dar atenţie!!!! nu bătut în cuie, faptul că cel care vine ultimul nu se poate aşeza peste tine, decât dacă este ceva nefiresc la mijloc.
Nu vă rămâne decât să contactaţi un avocat (care să se priceapă, nu de pe holuri....) şi puteţi spera că va fi bine.
Spun asta, deoarece şi în această breaslă sunt mulţi care se pricep la tot şi la toate, dar de fapt sunt străini de tot.
Sorry!!!
NCPC reglementează procedura speciala de evacuare, care se bazează în special pe acţiunile în evacuare pentru lipsa de titlu.
Dar aceeaşi situaţie o reprezintă şi cazul în care chiriaşul nu-şi plăteşte chiria aferentă sau provoacă stricăciuni imobilului, în diverse moduri.
După o notificare prelalabilă, urmează acţiune în instanţă, în max. 30 de zile ai hotărârea de evacuare.
Este o procedură facultativă, care nu implică obligativitatea existenţei unei acţiuni pe dreptul comun.
Baftă!!!
Deja aţi ajuns la ce am spus în postarea anterioară!!! Mare atenţie la ce vi se cere şi sub ce formă.
Nu vreau să avansez nici un fel de sumă, deoarece aş face-o în necunoştinţă de cauză.
De principiu, o expertiză va putea fi evaluată la o sumă minimă de 800 lei, în fcţie de caracteristicile imobilului şi de obiectivele stabilite, care trebuie atinse prin efectuarea expertizei-dacă expertiza este cerută de dvs.( sau 1/2 din costuri dacă se solicită şi se dispune de către instanţă, fiind în interesul ambelor părţi!!!!)
Adăugaţi şi onorariul de avocat....
Baftă!!!
Având în vedere speţele personale şi profesionale, care pot să afirm în cunoştinţă, că se înmulţesc, v-aş sfătui să fiţi mult mai circumspect, când vi se cere să semnaţi un act care nu ştiţi în ce scop va fi folosit şi despre care nu ştiţi mai nimic.
Totul va fi bine, până la bani şi pământ, după cum spun clasicii în viaţă. Aceasta, deoarece după aceea, totul costă foarte mult, în multe privinţe.
Succes!!!
Chiar se poate aşa ceva. Dacă PFA prestează alte servicii şi în interesul altor persoane fizice şi juridice, contractul se derulează normal. Nu se poate emite factura pe PFA pentru persoana juridică cu care are contract pers. fizică ce înfiinţează PFA-ul.
Cred că nu am fost prea clar, anterior.
Dacă nu au nimic în comun, nu există conflict de interese.Avocaţi şi profesor universitar aşa ceva vă este cunoscut???!!!!
ªi multe altele!!!
Să fim serioşi, că nu ne stă bine!!!
aveţi nevoie de un testament pe care trebuie să îl faceţi, unul pentru celălalt.Contractele de tipul pe care l-ati menţionat nu se acceptă între soţi!!!
Trebuie să ţineţi cont de faptul că, legea îi prezervă dreptul la moştenire.
Interventie moderator
EDITAT: in forum nu se stabilesc relatii profesionale intre cel care intreaba si cel care raspunde, cererile si ofertele de consultanta (fie ele si pro bono) se fac fie prin intermediul mesageriei private, fie printr-o cerere de consultanta, conf. pct. 2.6 din regulament.
Sigur că da. Numai să nu intraţi sub incidenţa conflictului de interese.
Studiaţi legislaţia postului de muncă şi a PFA-urilor.
Succes!!!
NCPC schimbă puţin datele problemei. Chiar dacă nu a-ţi fost găsit acasă, vi se va afişa pe uşa imobilului înştiinţarea, după care, aveţi un termen de 7 zile în care va trebui să vă prezentaţi la sediul exec. şi să luaţi la cunoştinţă de actele de executare, în acest caz, premergătoare începerii executării silite, fiind îndeplinită procedura legală de citare după scurgerea celor 7 zile. Prin poştă numai cu confirmare de primire.
Totuşi, executorul va merge mai departe cu executarea, dvoastră urmând să contestaţi actele de executare prin Contestaţie la executare. Succes!!!
În afara sfaturilor bune de a îmbuna chiriaşul, vă recomand procedura specială de evacuare pe calea ordonanţei preşedinţiale. Aceasta este valabilă atunci când nu mai doriţi să menţineţi actualul chiriaş,din diverse motive, pe care se pare că le aveţi,urmând ca după o notificare simplă şi un termen de 5(cinci) zile, să introduceţi acţiune în instanţă.În max. 30 -45 zile este evacuat. Succes!!!
Este bine să oferiți informația completă, nu pe bucăți!
Consilierul juridic definitiv, poate reprezenta partea în proces la instanțe de orice grad, cu o singură condiție:
Între partea în cauza dedusă judecății și consilierul juridic, să existe o relație de rudenie până la gradul IV, inclusiv.