Ghidul solicitantului pentru SRL-d zice asa:
Pentru a fi incluse în investiţia eligibilă, activele corporale şi necorporale trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
a) să rămână în proprietatea microîntreprinderii S.R.L.-D. care a beneficiat de ajutor de stat cel puţin 3 ani;
b) să fie considerate active amortizabile;
c) să fie achiziţionate în condiţii de piaţă, respectiv să fie întocmit un dosar de achiziţie care să cuprindă cereri de ofertă(minimum trei), ofertele primite; acestea trebuie să cuprindă: datele de identificare, semnătura şi ştampila ofertantului, un proces verbal semnat de reprezentantul legal al microîntreprinderii S.R.L.-D. prin care să fie justificată alegerea ofertei celei mai convenabile, contractul/contractele cu furnizorul/furnizorii, cu excepţia activelor corporale de la pct. 4.2., subpct. 1, lit. a) şi lit. c) pentru care se va prezenta un raport de evaluare a unui expert evaluator ANEVAR;
Cele 3 oferte pentru fiecare bun cumparat trebuie sa le trec in planul de afaceri sau trebuie sa le am doar atunci cand solicit plata de la banca?
Voi avea urmatoarele achizitii: un autoturism, 3 calculatoare si chiria pt un spatiu pe 12 luni.
La calculatoare e usor sa solicit facturi proforme, nu inteleg cum o sa procedez la chiria pt birou.