Da. Pai si in articol scrie ca este necesar a se atasa si un document care atesta eroarea. Practic acea adresa amintita de dvs mai sus pe care o semneaza si stampileaza societatea in numele careia am platit eu.
Dupa o cautare mai ampla pe forum am gasit
www.avocatnet.ro/content/art...
Am citit si parca se muleaza exact pe ceea ce as avea eu nevoie. Daca gresesc va rog sa ma corectati. Multumesc!
Multumesc foarte mult pentru raspuns! Sa inteleg ca este ceva ce se intampla si nu este doar un caz particular, cel al meu.
Gasisem mai devreme pe un alt site cum ca ar trebui sa fac o cerere de eroare materiala si o cerere de negatie din partea celeilalte societati. Are vreo legatura?
Buna ziua am comis o greseala destul de urata. Am infiintat o societate comerciala pe data de 30 mai 2012, iar de atunci pana in prezent toate platile catre stat, contributiile si impozitul pe venit le-am platit cu un CUI gresit. Platile erau facute automat din contul online. Eu am descoperit greseala abia cand statul a pus poprire pe contul firmei.
CUI-ul gresit apartine unei alte societati fara activitate care a spus ca ma va ajuta sa rezolv problema.
Stiu ca este o greseala infantila si mi-o asum, insa va rog sa ma ajutati cu procedura de rezolvare / actele necesare.
Va multumesc!
Buna ziua. Mi-am deschis de curand o firma si as dori sa stiu cateva lucruri pe partea contabila. Sa le stiu personal, desi se ocupa un contabil de lucrurile acestea.
1. Factura emisa de catre societatea mea cu o serie si un numar poate fi anulata si refacuta in cazul in care ea nu a ajuns la beneficiar si nici in contabilitate?
2. Factura are o serie de exemplu: XJM cu nr. 0002. Chitanta aferenta ei ce serie ar trebui sa aiba? E o lege sau poate avea seria XJM-C 0002?
3. Un exemplar din factura si un exemplar din chitanta (semnate si stampilate de catre mine) trebuie sa mearga la beneficiar si un exemplar din factura si unul din chitanta trebuie sa ramana la mine?
4. In cazul acesta, pe factura trebuie sa scrie numele delegatului si CNP, dar si semnatura acelei persoane, chiar daca este administratorul?
Multumesc!
Am citit cu atentie tot acest topic. Sunt indraznete ideile tale de dezvoltare, insa sunt demne de tari cu putere economica mai mare decat tarisoara noastra. Dar tu daca detii un autoturism de 23.000E, de ce ai nevoie de ajutorul statului in a finanta o afacere? Statul acorda ajutor celor care sunt neputinciosi financiar si nu prea cred ca ar oferi sume cu 6 sau 7 cifre in euro.
Insa la partea cu "garantarea 100%... contra cost" am inteles de fapt de ce fel de ajutor ai avea tu nevoie...
Eu merg pe premisa ca ei arunca momeala si asteapta sa o muste careva. Dupa o experienta neplacuta spun asta, cand ma faceau bun de plata peste 10.000 lei. Dupa ce am tipat de 2 ori la ei in 15 minute au rezolvat cazul cu mine la telefon si mi-au dat banii. Daca stie ca are dreptate, ca legea e de partea lui si ca e nevinovat, sa isi sustina punctul de vedere si sa nu se lase intimidat. Cazuri de genul asta sunt cu nemiluita.
Eu daca as fi in locul dvs as incerca sa cer valoarea despagubirii in bani si mai apoi sa apelez la un service care sa acopere reparatia masinii in acei 14000 lei. Aveti dreptul asta.
Asiguratorul estimeaza dupa niste cataloage bine stabilite daunele in functie de anul de fabricatie al masinii, numarul de km si alte aspecte precise si acreditate de CSA. Daca el atat va ofera nu stiu daca sunt mari sansele sa recuperati intreaga suma necesara, de 18700 ron.
Iar din cate stiu asiguratorul dvs este destul de serios si v-ar despagubi daca dosarul este in regula.
Dar de ce a durat atat? 4 luni. A fost trimis la antifrauda?
Caz inchis. Acceptul de plata a fost trimis la service dupa o discutie aprinsa cu inspectorul si astazi am luat masina. Reparatia a iesit impecabil.
Masina mea in momentul acesta este din nou in locul ei de parcare in care s-a stiut dintotdeauna.
Lucrurile au luat o turnura fantastica in momentul in care am precizat de faptul ca inspectorul de daune mi-a adus acuze nefondate, si ca mi-a atacat integritatea, in masura in care ma acuza de lucruri pe care nu le-a probat in prealabil. In 15 minute serviceul a primit acceptul de plata. Iar acceptul de plata a fost expediat in timpul discutiei telefonice cu inspectorul. Acesta mi-a spus sa raman pe fir pentru ca se rezolva imediat cazul. Insa m-a intrebat in repetate randuri despre ce acuze este vorba. Practic incerca sa nege cumva, sau sa se derogheze de la responsabilitati, faptul ca m-a acuzat nejustificat in afara termenului impus de CSA, 5-10 zile de la avizul daunei. Eu insa nu i-am raspuns la niciuna din solicitari si ceream in mod expres sa mi se aduca la cunostinta statusul dosarului. S-a dat batut la fel de usor cum m-a acuzat ca eu am fraudat accidentul prin inscenarea lui.
Ei sunt niste maini de catifea in manusi de otel. Trebuie doar sa ii strangi mana mai tare ca sa vezi cat de usor se indoaie.
Deci recomand celor care sunt acuzati de frauda, cand accidentul s-a produs real, sa nu renunte nici macar o secunda si sa nu se gandeasca sa dea inapoi. Cu atat mai putin sa achite in avans dauna si apoi sa ceara despagubirile. Vor recunoaste astfel singuri ca sunt devina si dau indirect dreptate acuzelor asiguratorului.
Multumesc foarte mult pentru raspunsuri!